.: به نام خدا به سایت تهران تجارت خوش امدید :. .: جهت بهتر دیده شدن از آگهی های ویژه استفاده کنید :.

آب گوجه گیری اقساطی

کاوشگران صنعت پارس آرین
عنوان : آب گوجه گیری اقساطی
نام آگهی دهنده : ماک استیل
نام دسته : ماشين آلات
استان : تهران
شهر : تهران
آدرس : تهران - اتوبان آزادگان - غرب به شرق - بعد از اتوبان آزادگان - لاین کند رو خیابان عرفان - انتهای خیابان حشمت -دست چپ - پلاک 5
تلفن : 09122169435
وب سایت :
پست الکترونیک : example@yahoo.com
قیمت : 0000
آخرین بروز رسانی: 1403/06/31-22:21:28:593
آمار بازدید : 28

آب گوجه فرنگی گیر, آب گوجه گیر, آب گوجه گیر پولاد غرب, آب گوجه گیر خانگی, آب گوجه گیر صنعتی, آب گوجه گیر قیمت, آب گوجه گیری, آب گوجه گیری ارومیه, آب گوجه گیری اصفهان, آب گوجه گیری خانگی, آب گوجه گیری در اصفهان, آب گوجه گیری در تهران, آب گوجه گیری در رشت, آب گوجه گیری سیار, آب گیر گوجه, آبگوجه گیر, آبگوجه گیر صنعتی, آبگیر گوجه, اب گوجه گیر دستی, دستگاه آبگیر گوجه, دستگاه آبگیر گوجه فرنگی خانگی, دستگاه اب گوجه فرنگی گیر, دستگاه اب گوجه گیر خانگی, دستگاه اب گوجه گیر دیجی کالا, دستگاه رب صنعتی, دستگاه رب گیر, دستگاه گوجه, رب گیر, رب گیر صنعتی, ساخت آب گوجه گیر, ساخت دستگاه آب گوجه گیر, سافی گوجه, صافی گوجه, فروش آب گوجه گیر, قیمت آب گوجه گیر, قیمت اب گوجه گیر خانگی, قیمت دستگاه آب گوجه گیر خانگی, قیمت دستگاه اب گوجه فرنگی گیر, گوجه ساف کن, گوجه صاف کن


شرکت ماک استیل برای جلب رضایت بیشتر مشتریان خود اقدام به فروش اقساطی نموده است.
آب گوجه گیری
دستگاه آب گوجه گیر با قابلیت جدا سازی دانه و پوست از آب و گوشت گوجه یکی از پر کاربرد ترین دستگاه ها در صنایع غذایی می باشد . این دستگاه را بیشتر موارد برای تولید رب گوجه فرنگی استفاده می کنند ولی در خارج از کشور برای تولید آب گوجه فرنگی برای استفاده در پخت و پز و نوشیدن هم اسفاده می شود .
آب گوجه گیر های شرکت ماک استیل در چهار مدل ساخته می شوند ؛ کوچک ، متوسط ، بزرگ و دو موتوره می باشد .
آب گوجه گیری کوچک
آب گوجه گیر های کوچک مناسب کسب و کار با ظرفیت کم می باشد . نهایت ظرفیت آب گیری این دستگا 250 کیلو گرم در ساعت می باشد که بستگی به اپراتور کارایی آن دارد . در برخی از موارد دیده شده که اپراتور بیش از حد به دستگاه بار داده و باعث ایست دستگاه می شود که کار بسیار اشتباهی است ، هر دستگاه ی ظرفیت خود را دارد و با بار دادن اضافی شما نمی توانید کارایی بالاتری از آن بگیرید . این دستگاه ها با استیل استن 304 ساخته می شوند که توری و پاروی آن از جنس استیل نگیر بوده و بدنه آن استیل بگیر می باشد .
آب گوجه گیر متوسط
این آب گیر ها متوسط یکی از محبوب ترین مدل ها در میان کاربران می باشد به دلیل سایز مناسب ، حمل و نقل آسان و کارایی کافی می توان به جرعت گفت که یکی از بهترین مدل ها برای کسب و کار های خانگی و خدماتی می باشد . این دستگاه با ظرفیت 500 کیلو در ساعت کاملا جواب گوی یک کسب و کار کوچک می باشد . این دستگاه را عموما برای مغازه ها و بازار های میوه و تره بار مناسب می باشد .
آب گوجه گیر بزرگ
این دستگاه را برای مکان هایی که ظرفیت بیشتری دارند استفاده می کنند مثلا برای اماکنی که در آن رب تولید می کنند و کارگاه با تولید روزانه متوسط می باشد . این دستگاه می تواند در هر ساعت 700 کیلو گوجه را برای شما فیلتر کند . این آب گوجه گیر در صورت تک فاز بودن از موتور سه اسب استفاده می کند و در غیر این صورت که برق شما سه فاز می باشد می تواند از موتور های قویتر نیز استفاده کند .
آب گوجه گیر دو موتوره
این دستگاه یکی از شاخص ترین مدل ها برای کار های صنعتی می باشد . این دستگا را بیشتر برای کارخانه جات و کارگاه هایی که ظرفیت تولید بالایی دارند استفاده می شود . اگر شما نیاز دارید که یک تن گوجه را آب گیری نمایید پس به این دستگاه نیاز دارید . این آب گیر دارای یک مورتو یک و نیم اسب بخار برای خرد کردن و یک موتور سه اسب برای آب گیری در مدل های تک فاز می باشد . مدل های سه فاز این دستگاه به صورت سفارشی ساخته می شود .
مدل سفارشی
آب گوجه گیرهای سفارشی ساز به صورت تخصوصی ساخته و به مشتری تحویل داده می شوند که دارای سیستم خنک کننده موتور ، سیستم جدا گانه برق رسانی به هر موتور و سیستم تنظیم دور هر یک از موتور ها را دارد . این دستگاه از جنس استیل 316 ساخته شده و ضد خوردگی و ضد استید می باشد . این مدل های سفارشی را در هر یک از مدل های بالا می توان ساخت .
برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید .
ارسال به تمام نقاط کشور
آدرس : تهران - اتوبان آزادگان - جنب برزگراه ساوه
( ساعت تماس : از 9 الی 19 ) :
66781856
09122169435

تماس با آگهی دهنده ( ماک استیل ) -- در مورد : آب گوجه گیری اقساطی

نام :

ایمیل یا تلفن:
متن:

آگهی های ویژه مرتبط : آب گوجه گیری اقساطی


آگهی های مرتبط رایگان آب گوجه گیری اقساطی



عضویت در خبرنامه

پیام مدیر
با سلام و درود
وب سایت تهران تجارت با گرافیک جدید و امکانات بیشتر جهت سرویس دهی بهتر به شما عزیزان راه اندازی شد
تهران تجارت
ارتباط با ما
  • شیراز، خیابان همت شمالی (معلم به سمت قصرالدشت)، بین کوچه 10 و 12،ساختمان راستین , واحد 1
  • 09171151497 ساعات اداری 13-8