.: به نام خدا به سایت تهران تجارت خوش امدید :. .: جهت بهتر دیده شدن از آگهی های ویژه استفاده کنید :.

1000ها نکته بهینه سازی وب سایت -در حال بروزرسانی-قسمت اول

کاوشگران صنعت پارس آرین
عنوان : 1000ها نکته بهینه سازی وب سایت -در حال بروزرسانی-قسمت اول
نام آگهی دهنده : گروه وب سایت وان گروه وب سایت وان
نام دسته : خدمات اينترنت
استان : تهران
شهر : تهران
آدرس : http://www.website1.ir
تلفن : 02188851077
وب سایت : website1.ir
پست الکترونیک : example@yahoo.com
قیمت :
آخرین بروز رسانی: 1401/04/05-19:03:21:354
آمار بازدید : 108

راه اندازی و طراحی وب سایت و بهینه سازی و سئو وب سایت،خدمات و پشتیبانی وب سایت،رتبه بندی موتورهای جستجوگر،کلمات کلیدی وب سایت،تگ های عنوان،بهینه سازی تصاویر،بارگذاری و لود شدن وب سایت،نامتعارف بودن.


با توجه به تغییرات سیاست های موتورهای جستجوگر وبروز شدن الگوریتم های موتورهای جستجوگر برای بهینه سازی وب سایت ها(سئو وب سایت)،وب سایت وان تصمیم گرفته مقاله ای مختص نکات کلیدی وراهکار های پیشنهادی در زمینه "بهینه سازی وب سایت و سئو وب سایت" برای کاربران خود قرار دهد وبا توجه به هر الگوریتم، راهکارهای خود را برای وب مستران و کاربران ارائه دهد.
وب سایت وان در نظر دارد که این مقاله را با توجه به تغییرات احتمالی در سیاست های موتورهای جستجوگر همواره بروز رسانی کند.
در اینجا لازم است بگویم هیچ راه قطعی ای و صد درصد تضمینی ای برای بهینه سازی وب سایت و سئو وب سایت ها وجود ندارد و با توجه به شناخت و پیشرفت و تغییرات تکنولوژی و فناوری ها این منطقی ست که با پیشرفت وب سایت ها موتور های جستجوگر هم همواره الگوریتم های بهینه سازی وب سایت و سئو وب سایت خودشان را تغییر دهند، یک مثال ساده و قابل شناخت برای همه، این که موتور جستجوگر گوگل تا حالا الگوریتم ها و ربات ها و سیاست های خود را برای بهینه سازی وب سایت و سئو وب سایت بار ها و بارها تغییر داده و بروز کرده مثلا همین ربات های چند سال اخیرش با نام های پاندا ، مرغ مگس خوار، عنکبوت ، پنگوئن و... ، که هر کدام سیاست های بروز شده و جدید خود را برای شناسایی وب سایت ها در نظر میگیرند و این را هم در نظر داشته باشید که این سیاست ها مکمل و تکمیلی همدیگر هستند این طور نیس که یک ربات جدید که معرفی می شود کلا سیاسیت های ربات قبلی را نابود کند ، همواره مکمل همدیگر هستند و در کنار هم عوامل وب سایت ها را بررسی میکنند تا بهترین و بهینه ترین نتیجه ممکن را به کاربرانشان تحویل بدهند،
همیشه در نظر داشته باشید استفاده از راههای تقلبی و غیر استاندارد برای بهینه سازی وب سایت و سئووب سایت بالاخره به بن بست خواهد رسید ، شاید در کوتاه مدت بشود این کار را انجام داد ولی با پیشرفت روز افزون فناوری این کاملا منطقی می باشد که راه های تقلبی و پیچش های غیر استاندارد بالاخره به بن بست خواهد رسید و کسانی که از طریق این راهها توانسته اند خود را در صدر نگه دارند سقوط خواهند رسید،
در بهینه سازی وب سایت و سئو وب سایت اصول منطقی و استاندارد و قانون های تعریف شده مشخصی وجود دارد که با رعایت کردن دقیق تک تک این اصول ، راه شما را برای بهینه سازی بهتر وب سایتتان هموارتر خواهد کرد،
این عواملی که برایتان لیست میکنم در بعضی نکات ممکن است ارزش و تاثیرشان بسیار اندک باشد و در بعضی نکات واقعا حیاتی و بحرانی خواهد بود که وجود و عدم وجودشان باعث پیشرفت یا پسرفت رتبه وب سایت شما خواهد شد، من سعی خواهم کرد در توضیحات مقدار تاثیر گذاری هر نکته را برایتان مشخص کنم.
یاداور می شوم که عوامل بهینه سازی وب سایت و سئو وب سایت جمع آوری شده در این مقاله برگرفته از منابع موثق در زمینه بهینه سازی و سئو و همچنین تجربه وبمستران و سئوکاران حرفه ای می باشد، اصول کار ما بر اساس استانداردها خواهد بود و در این آموزش اصلا از راههای کلاه سیاه و تقلبی استفاده نخواهد شد.


* طول عمر دامنه وب سایت

گوگل عمر یا سن دامنه را یکی از عوامل بهینه سازی وب سایت یا سئو وب سایت در نظر میگیرد، تاثیر این عامل زیاد نیست.
مت کاتز یکی از کارکنان بخش اسپم یاب گوگل در این باره می گوید:
تفاوت دامنه ای که شش ماه از زمان ثبت آن می گذرد با دامنه ای که یکساله است چندان زیاد نیست.

* کلمات کلیدی که در ادامۀ دامنه وب سایت ظاهر می شوند


استفاده از کلمات کلیدی در دامنه وب سایت و در ادامه دامنه وب سایت یکی دیگر از عوامل بهینه سازی وب سایت و سئو وب سایت می باشد. این تاثیر هم بسیار پررنگ نیست ولی مهم این است که موتورهای جستجو کلمات کلیدی که در نام دامنه و ادامه دامنه وب سایت وجود دارند را به صورت پر رنگ نمایش می دهند.

* کلمات کلیدی به عنوان اولین کلمه در دامنه وب سایت


تجربه نشان داده دامنه هایی که کلمات کلیدی مرتبط با فعالیتشان در آغازشان وجود دارد نسبت به دامنه هایی که در آنها از کلمات کلیدی استفاده نشده یا کلمۀ کلیدی آنها در آخر یا وسط دامنه وجود دارند نتیجه بهتری در بهینه سازی وب سایت و سئو وب سایت دارند.

* مدت زمان ثبت دامنه وب سایت


معمولا دامنه هایی که سال هاست در حال استفاده هستند ارزشمندتر از دامنه هایی هستند که سن کمی دارند، حداقل منظور این است که یک دامنه که چند سال است فعال است پس حرفی برای گفتن دارد.

* کلمات کلیدی در نام زیر دامنه


طبق تحقیقاتی که وب سایتwww.moz.com (یکی از بزرگان بین المللی در دهکده جهانی وب در بهینه سازی وب سایت و سئو وب سایت) انجام داده وجود کلمات کلیدی حتی در نام ساب دامین (زیر دامنه) می تواند به بهینه سازی وب سایت و سئو سایت کمک کند.

* تاریخچه دامنه وب سایت


موتور های جستجوگر همواره سابقه یک دامنه وب سایت را مورد بررسی قرار میدهند، تا اینکه بتوانند لینک های خراب (لینک هایی که به صفحه هایی که وجود ندارند پیوند میخورند) را جمع آوری کنند.

* EMD یا دامنۀ دقیقاً همتا


مخفف واژه EMO (Exact Match Domain) یعنی دامنه دقیقا همتای کارمان باشد. یعنی دامنه وب سایت دقیقا خود کلمه کلیدی ما باشد. موتورهای جستجوگر اگر وب سایت دقیقا همتای بی کیفیتی پیدا کنند از اعتبار میزان نمایش دامنه های دقیقا همتا کم خواهد کرد.

* اطلاعات WhoIs خصوصی در مقابل عمومی


WhoIs وب سایتی است که از مشخصات مالک یک دامنه را نشان می دهد.هر کسی میتواند اطلاعات WhoIs دامنه وب سایت خودش را خصوصی(Private) یا عمومی(Public) کند. من نمیگویم که خصوصی کردن اطلاعات WhoIs کار نادرستی است اما زمانی که عامل های متعددی را کنار یکدیگر قرار دادید، ممکن است کمی خصوصی بودن اطلاعات مالک دامین تاثیر بسیار اندک تاثیر منفی ای در بهسنه سازی وب سایت و سئو وب سایت بگذارد.

* جریمه شدن مالک دامنه وب سایت ها


اگر یک دامنه توسط موتورهای جستجوگر به عنوان اسپمر شناخته شود این قضیه بقیه دامنه های مربوط به مالک دامنه اسپمر را هم تحت تاثیر قرار خواهد داد. اینطور میشود که سایر وب سایت هایی که متعلق به این شخص است را با دقت بیشتری مورد بررسی قرار خواهد گرفت و این امر می تواند در رتبه بندی سایت در گوگل موثر باشد.

* دامنه های کشوری


دامنه های با پسوند های کشوری روی رتبه وب سایت در آن کشور تاثیر مثبت میگذارد، ولی در رتبه بندی جهانی محدودتر میشود.

* کلمه کلیدی در تگ عنوان وب سایت


تگ عنوان در هر صفحه وب سایت بخش بسیار مهم برای بهینه سازی وب سایت و سئو وب سایت و رتبه بندی توسط موتورهای جستجوگر می باشد.
حال وجود کلمات کلیدی در عنوان وب سایت تاثیر مثبت و زیادی در رتبه بندی وب سایت خواهد گذاشت.

* تگ عنوانی که با کلمه کلیدی آغاز می شود


استفاده کلمات کلیدی در ابتدی تگ عنوان وب سایت تاثیر بهتری در رتبه بندی موتورهای جستجوگر میگذارد.

* کلمه کلیدی در تگ توضیحات


استفاده کلمات کلیدی در تگ توضیحات وب سایت تاثیر بهتری در رتبه بندی موتورهای جستجوگر میگذارد.

* کلمه کلیدی که در تگ H1 ظاهر می شود


استفاده کلمات کلیدی در تگ H1 وب سایت تاثیر بهتری در رتبه بندی موتورهای جستجوگر میگذارد ونشان دهنده این است که محتویات این تگ مرتبط با یک موضوع یا فعالیت می باشد.

* کلمه کلیدی عبارتی است که بیشترین تکرار در متن وب سایت را داشته باشد


استفاده از یک کلمه کلیدی به طور مکرر در وب سایت می تواند فعالیت و موضوع یک وب سایت را برای موتورهای جستجوگر مشخص کند.

* طول محتوا


متن ومحتوای صفحه هایی از وب سایت که تعداد کلمات بیشتری داشته باشد نسبت به متن ها و محتوای کمتر ، در سئو وب سایت و بهینه سازی وب سایت تاثیر بیشتری دارد.

* چگالی کلمات کلیدی


چگالی کلمه کلیدی یعنی نسبت تعداد تکرار یک کلمه کلیدی نسبت به کل متن، موتور های جستجوگر از چگالی کلمات برای تعیین موضوع وب سایت استفاده میکند، این را هم فراموش نکنید که استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی باعث تاثیر منفی در بهینه سازی وب سایت و سئو وب سایت شما خواهد شد.

* مفهوم نهفته در کلمات کلیدی موجود در محتوا (LSI)


این گزینه برای آن دسته از کلمات کلیدی است که معنی چند کلمه ای میدهند، باید در وب سایت به هر نحوی منظورتان را به موتورهای جستجوگر بفهمانید.

* وجود کلمات کلیدی LSI در تگ عنوان یا توضیحات


این گزینه برای آن دسته از کلمات کلیدی است که معنی چند کلمه ای میدهند، باید در وب سایت به هر نحوی منظورتان را به موتورهای جستجوگر بفهمانید.
درست مثل متن صفحه، کلمات کلیدی LSI در تگ عنوان یا تگ توضیحات به گوگل کمک می کنند تا تفاوت بین کلمات مترادف را تشخیص دهد. این عامل هم نشان دهنده مرتبط بودن است.

* سرعت بارگذاری صفحات از طریق HTML


یک عامل بسیار مهم در رتبه بندی وب سایت . بهینه سازی وب سایت و سئو سایت برای موتورهای جستجوگر سرعت بار گذاری یا لود شدن صفحات وب سایت می باشد موتور های جستجوگر این فاکتور بسیار مهم را با دقت زیادی بررسی میکنم و در رتبه بندی و بهینه سازی و سئو تاثیر میگذارد.

* محتوای تکراری صفحات وب سایت


محتوای تکراری در یک وب سایت یا حتی محتوای تکراری اصلاح شده در یک وب سایت ، تاثیر منفی برای رتبه بندی و بهینه سازی وسئو ی موتورهای جستجوگر دارد.

22. Rel=Canonical (نامتعارف بودن)


استفاده از این گزینه باعث میشود موتورهای جستجوگر صفحات وب سایت شما را به عنوان محتوای تکراری در نظرنگیرند.

* سرعت بارگذاری و لود شدن صفحات وب سایت در مرورگر گوگل کروم


مرورگر گوگل کروم میتواند مدت زمان بارگذاری صفحات وب سایت را مدیریت کند

* بهینه سازی تصاویر وب سایت


تمامی تصاویری که در وب سایت قرار می گیرند میتوانند تاثیر بسیار زیادر در بهینه سازی وب سایت و سئو بگذارند، نکات مهم برای تصاویر صفحات وب سایت برای بهینه سازی و سئو وب سایت عبارتند از نام فایل، متن Alt، عنوان، توضیحات و سایر موارد مربوط به تصاویر.

* مدت زمان طولانی در به روزرسانی محتوای وب سایت


این مهم را همیشه به یاد داشته باشید که محتوای جدید و به روز برای موتورهای جستجوگر اهمیت زیادی دارند، موتورهای جستجوگر به این مساله خیلی دقت میکند تا حدی که مشاهده میشود حتی تاریخ بروزرسانی صفحه را هم نشان می دهند.

* تغییرات و به روزرسانی محتوای صفحات


تغییرات و ویرایش های ایجاد شده در هر صفحه وب سایت هم به عنوان یک فاکتور جدید بودم مطلب برای موتورهای جستجوگر شناسایی می شوند. اضافه کردن یا حذف کردن بخشی از محتوای یک صفحه ،خیلی تاثیر مثبت بیشتری نسبت به تغییر یک یا چند کلمه خواهد داشت.

* سابقۀ و تعداد به روزرسانی صفحات وب سایت


اینکه صفحات وب سایت روزی یا هفتگی یا ماهی یا سالی یکبار به روز می شوند تاثیر بسزایی برای موتورهای جستجوگر در رتبه بندی و بهینه سازی وب سایت و سئو وب سایت خواهد داشت. پس با به روز رسانی بیشتر صفحات وب سایت به رتبه بندی وب سایتتان کمک خواهید کرد.

* زوم کردن روی کلمات کلیدی


کلمات کلیدی را معمولا در اولین پاراگراف های صفحات وب سایت نشان دهید، بهترین حالت نشان دادن استفاده از تک های می باشد، موتور های جستجوگر کلمات استفاده شده بین تگ h1 را اهمیت بیشتری می دهد.

. کلمات کلیدی در تگ های H2 ، H2


همانطور که عرض کردم استفاده از تگ های به ترتیب بزرگ به کوچک تاثیر خودشان در معرفی کلمات کلیدی به موتورهای جستجوگر را دارند.

* ترتیب و نحوه استفاده از کلمات کلیدی


نحوه استفاده از کلمات کلیدی یک نکته بسیار مهم در بهینه سازی وب سایت وسئو سایت و رتبه بندی توسط موتورهای جستجو گر می باشد، به عنوان مثال عبارت "طرز تهیه اسپاگتی" خیلی تاثیر بهتری نسبت به "چطور میتوانم اسپاگتی تهیه کنم"
برای همین قضیه برای انتخاب کلمات کلیدی باید بیشتر و خیلی حساس تر باشیم تا بهترین عبارت را استفاده کنیم چون همین انتخاب عبارات کلمات کلیدی یک عامل خیلی مهم می باشد چرا که بسیاری از وب سایت ها با انتخاب درست همین عبارات خود را برای موتورهای جستجو محبوب تر میکنند.

. لینک های خروجی با رنک بالا


نظریه ای وجود دارد که میگوید لینک دادن به وب سایت هایی با رنک بالا برای رتبه بندی موتورهای جستجوگر تاثیر مثبت دارد.

* لینک های خروجی مرتبط


لینک های خروجی به وب سایت های مرتبط با سایت شما برای رتبه بندی موتورهای جستجوگر و بهینه سازی وب سایت و سئو سایت تاثیر مثبت دارد.در صورتیکه لینک دادن به وب سایت های غیر مرتبط زیاد اهمیتی نخواهد داشت.

*محتوای متن از نظر دستور زبان و غلط نوشتاری


محتوای متن از نظر دستور زبان و املای لغات صفحات وب سایت باید درست و بدون غلط باشد. استفاده ناصحیح دستور زبان و املای کلمات نشان دهنده عدم دقت نویسنده می باشد که تاثیر منفی در رتبه بندی موتورهای جستجوگر و بهینه سازی وب سایت و سئو سایت میگذارد. با یک مثال این عامل را از دید منطقی به شما نشان خواهم داد: شما عبارت "طرز تهیه اسپاکتی" را به اشتباه در اینطور نوشته اید "طرز تهیه اصپاگطی"، خوب قاعدتا موتورهای جستجوگر شمارا با عبارت درست خواسته شده هیچوقت نخواهند یافت.

*محتوای وب سایت ها کپی نشوند


استفاده از محتوای کپی وب سایت های شناخته شده توسط موتورهای جسنتجوگر برای وب سایت شما هیچ تاثیر مثبتی نخواهد داشت حتی برعکس هم عمل خواهد کرد.



پایان بخش اول، ادامه مقاله بهینه سازی وب سایت و سئو وب را در قسمت بعدی در بخش مقالات بخوانید.

تماس با آگهی دهنده ( گروه وب سایت وان گروه وب سایت وان ) -- در مورد : 1000ها نکته بهینه سازی وب سایت -در حال بروزرسانی-قسمت اول

نام :

ایمیل یا تلفن:
متن:

آگهی های ویژه مرتبط : 1000ها نکته بهینه سازی وب سایت -در حال بروزرسانی-قسمت اول


آگهی های مرتبط رایگان 1000ها نکته بهینه سازی وب سایت -در حال بروزرسانی-قسمت اول



عضویت در خبرنامه

پیام مدیر
با سلام و درود
وب سایت تهران تجارت با گرافیک جدید و امکانات بیشتر جهت سرویس دهی بهتر به شما عزیزان راه اندازی شد
تهران تجارت
ارتباط با ما
  • شیراز، خیابان همت شمالی (معلم به سمت قصرالدشت)، بین کوچه 10 و 12،ساختمان راستین , واحد 1
  • 09171151497 ساعات اداری 13-8