.: به نام خدا به سایت تهران تجارت خوش امدید :. .: جهت بهتر دیده شدن از آگهی های ویژه استفاده کنید :.

جامدادی فانتزی مینیون+ 36 عدد ماژیک (فروشگاه جهان خرید)

کاوشگران صنعت پارس آرین
عنوان : جامدادی فانتزی مینیون+ 36 عدد ماژیک (فروشگاه جهان خرید)
نام آگهی دهنده : مرتضی جهانیان
نام دسته : لوازم التحرير
استان : تهران
شهر : تهران
آدرس :
تلفن : 09352297035
وب سایت : http://jahankharid.ir
پست الکترونیک : mortezajahanian6@yahoo.com
قیمت : 20000
آخرین بروز رسانی: 1396/04/20-08:58:19:635
آمار بازدید : 127

جامدادی فانتزی مینیون ,ماژیک رنگی,جا مدادی مینیون,بسته 36 تایی ماژیک,نقاشی کردن,کشیدن نقاشی,ماژیک نقاشی مینیون,عروسک مینیون,مدادرنگی,minion


این روزها با آمدن موبایل و تبلت و فضای مجازی متاسفانه حتی کودکانمان هم دیگر از دنیای کودکانه خود خارج شده اند و بجای بازی کردن با اسباب بازیهای مختلف و نقاشی کردن و دویدون و پریدن مدام در حال انجام بازیهای کامپیوتری هستند. این بازیهای پرتنش هم روح و روان کودکانمان را به هم میریزد و هم آنها را بی تحرک می کند و به دلیل بی تحرکی اغلب کودکان چاق و یا بی حوصله هستند. بهترین راه حل این مشکل ایجاد انگیزه و فضایی برای تحرک و رشد استعدادهای کودکان است.کشیدن نقاشی یکی از کارهایی است که همه کودکان حتی آنهایی که بسیار کم سن و سال هستند را به وجد می آورد و شاید باعث دوری آنها از بازیهای کامپیوتری شود. همه کودکان از دیدن ماژیک یا مداد رنگیهای متنوع شاد و سرحال میشوند و برای کشیدن نقاشیهای رنگارنگ ذوق می کنند.ما دراینجا ماژیک نقاشی مینیون را به شما معرفی می کنیم که با شکل زیبای خود هر کودکی را به وجد می آورد.
ویژگیهای ماژیک نقاشی مینیون: jahankharid@
1- یک بسته 36 تایی ماژیک: ماژیک نقاشی مینیون یک بسته 36 تایی ماژیک با کیفیت است که کودک شما می تواند حالا حالاها با آن رنگ آمیزی کند.
2- رنگ بندی شاد و متنوع : بسته ماژیک مینیون با رنگهای شاد و متنوع هر کودکی را برای کشیدن نقاشیهای رنگارنگ سر ذوق می آورد. بعضی از رنگهای آن آبی، قرمز، بنفش، زرد، سبز، نارنجی، سفید، مشکی، طوسی، نسکافه ای، فسفری، صورتی و رنگ های کمرنگ و پر رنگ است.
3- ماژیک + جا مدادی مینیون : ماژیک های 36 تایی رنگی درون یک جا مدادی زیبا با طرح عروسک مینیون قرار دارد که برای همه کودکان بسیار جذاب است.
4- بسته ماژیک مینیون یک هدیه هیجان انگیز: بسته 36 تایی ماژیک مینیون یک هدیه خوب و جالب برای کودکان است که به کودکان انگیزه نقاشی کشیدن میدهد.
بسته هیجان انگیزماژیک مینیون را از دست ندهید و ذوق نقاشی کشیدن را به کودکانتان هدیه دهید.
روش خرید:به سايت ما www.jahankharid.ir مراجعه كرده وبرای سفارش بسته 36 تایی ماژیک مینیون ابتدا محصول را به سبد خرید اضافه کنید و پس از زدن دکمه پایان خرید نام استان و شهر خود را بنویسید و دکمه پایان ثبت سفارش را بزنید و سپس ادامه عملیات خرید شامل نام و نام خانوادگی و نحوه پرداخت و .... را با دقت انجام دهید و در آخر دکمه ثبت سفارش را بزنید.
telegram.me/jahankharid

تماس با آگهی دهنده ( مرتضی جهانیان ) -- در مورد : جامدادی فانتزی مینیون+ 36 عدد ماژیک (فروشگاه جهان خرید)

نام :

ایمیل یا تلفن:  
متن:

آگهی های ویژه مرتبط : جامدادی فانتزی مینیون+ 36 عدد ماژیک (فروشگاه جهان خرید)


آگهی های مرتبط رایگان جامدادی فانتزی مینیون+ 36 عدد ماژیک (فروشگاه جهان خرید)



عضویت در خبرنامه