.: به نام خدا به سایت تهران تجارت خوش امدید :. .: جهت بهتر دیده شدن از آگهی های ویژه استفاده کنید :.

درب بازکن اتوماتيک پارکينگ تيتان

کاوشگران صنعت پارس آرین
عنوان : درب بازکن اتوماتيک پارکينگ تيتان
نام آگهی دهنده : beta iran
نام دسته : كامپيوتر و قطعات
استان : تهران
شهر : تهران
آدرس : شمال غرب تهران
تلفن : 09199919160 - 44869502
وب سایت : www.aryazco.com
پست الکترونیک : iranbeta96@gmail.com
قیمت :
آخرین بروز رسانی: 1396/03/09-23:43:52:592
آمار بازدید : 84

جک درب،]KeyWord2]،]KeyWord1]


درب بازکن اتوماتيک پارکينگ تيتان

درب بازکن اتوماتيک پارکينگ يکي از ابتدايي ترين اتوماسيون هاي خانه هاي امروزي است. اولين باري که درب پارکينگ يا گاراژ توسط يک سيستم بدون دخالت انسان باز شد مربوط به حدود 50 سال پيش در ايتاليا بوده است و اين صنعت به طور جدي از اين کشور به جهان صادر گرديد.

از اين رو ايتاليا به عنوان سر منشأ و هسته اوليه شکل گيري درب بازکن هاي اتوماتيک هم اکنون نيز صاحب نام و در مواردي صاحب برندهاي مطرح مي باشد.

اما بايد پذيرفت که هميشه اولين ها بهترين نيستند و نمي توان به صرف اينکه يک محصول در کشوري که اولين بار اين تکنولوژي در آن خلق شده، توليد شده است پس محصول با کيفيت بالا مي باشد.

در زمان حاضر به دليل تبليغات گوناگون و اغواگر شناخت صحيح از ناصحيح و انتخاب محصولي ارزنده بسيار دشوار شده و از سوي ديگر سايه افکندن برندها که گاهي به ناصواب در جايگاهي بالاتر از حد کيفي و واقعي خود قرار گرفته اند بر ضعف ها و بزرگ کردن مزيت هاي عادي خود انتخاب محصول ارزنده را دشوار نموده است.

در حال حاضر صنعت گران با انگيزه و توانمند داخلي نيز با بهره گيري از تجارب ساير کشورها و همچنين تجارب گذشته محصولات با کيفيت درب بازکن اتوماتيک پارکينگ خوبي عرضه نموده اند.

در کنار اين موارد برخي از توليدکنندگان ايتاليايي هم به جاي تمرکز بر روي تبليغات و برندسازي هاي پرهزينه تمامي انرژي و تفکر خود را به ساخت محصول با کيفيت با مکانيزم مورد قبول و کارا نموده اند. اين توليد کنندگان در حال حاضر بخشي از نياز بازار ايران به درب بازکن هاي اتوماتيک پارکينگ را تأمين مي نمايند.

يکي از اين محصولات درب بازکن اتوماتيک تيتان مي باشد. درب بازکن اتوماتيک تيتان به صورت حک شده روي بدنه بازوي جک پارکينگ کلمه توليد شده در ايتاليا را دارد و در خاک کشور ايتاليا توليد مي شود اما به دليل اينکه هزينه هاي سربار غير ضرور براي مصرف کننده ايجاد نمي نمايد با قيمتي مناسب و در خور در بازار کشور عرضه مي گردد.

طي سالياني که محصول تيتان در کشور عرضه شده کارايي و عملکرد مناسبي از خود نشان داده و رضايت عرضه کنندگان و مصرف کنندگان را جلب نموده است.



و اکنون اين محصول ارزنده به سادگي در اختيار شما مصرف کننده ارجمند مي باشد تا در کنار يک محصول ارزنده با نصبي حرفه اي تجربه يک خريد عالي را براي خود ثبت نماييد.

تماس با آگهی دهنده ( beta iran ) -- در مورد : درب بازکن اتوماتيک پارکينگ تيتان

نام :

ایمیل یا تلفن:
متن:

آگهی های ویژه مرتبط : درب بازکن اتوماتيک پارکينگ تيتان


آگهی های مرتبط رایگان درب بازکن اتوماتيک پارکينگ تيتان



عضویت در خبرنامه

پیام مدیر
با سلام و درود
وب سایت تهران تجارت با گرافیک جدید و امکانات بیشتر جهت سرویس دهی بهتر به شما عزیزان راه اندازی شد
تهران تجارت
ارتباط با ما
  • شیراز، خیابان همت شمالی (معلم به سمت قصرالدشت)، بین کوچه 10 و 12،ساختمان راستین , واحد 1
  • 09171151497 ساعات اداری 13-8