.: به نام خدا به سایت تهران تجارت خوش امدید :. .: جهت بهتر دیده شدن از آگهی های ویژه استفاده کنید :.

روغن شترمرغ مخصوص آسیب های پوستی امگا5

کاوشگران صنعت پارس آرین
عنوان : روغن شترمرغ مخصوص آسیب های پوستی امگا5
نام آگهی دهنده : فروشگاه آنلاین 100sabad.ir
نام دسته : آرايشي و بهداشتي
استان : تهران
شهر : تهران
آدرس : ارسال به تمام ایران از www.100sabad.ir
تلفن : 09101008810**021-66896972
وب سایت : http://100sabad.ir
پست الکترونیک : 100sabad.ir@gmail.com
قیمت : تماس بگیرید
آخرین بروز رسانی: 1402/10/28-12:36:38:574
آمار بازدید : 296

خرید روغن شترمرغ پوستی، خرید اینترنتی روغن شترمرغ با هدیه، خرید روغن شترمرغ اصل با دو هدیه، سفارش اینترنتی روغن اصل شتر مرغ، بهترین مارک روغن شترمرغ، خرید روغن شترمرغ امگا 5، فروش روغن شترمرغ امگا5 omega5،


با مجوز رسمی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی
به همراه دو هدیه ی عالی

ارسال پستی رایگان

100 درصد خالص و ریزمولکول و بدون بو
سرشار از اسیدهای چرب امگا 3 ، 6 و 9

روغن شترمرغ مخصوص آسیب های پوستی امگا5
با مجوز رسمی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی
به همراه دو هدیه ی عالی

ارسال پستی رایگان

100 درصد خالص و ریزمولکول و بدون بو
سرشار از اسیدهای چرب امگا 3 ، 6 و 9
http://d20.ir/14/Images/1146//58512d73ef9e4_ostrich oil.jpg
خرید روغن شترمرغ پوستی امگا5 + 2 هدیه
مشخصات اصلی :
نوع روغن موضعی
برند امگا5 omega5
حجم 60 میلی لیتر
پروانه بهداشت 32/19027
شماره ثبت 2175
سری ساخت 123/1318
شماره پروانه صنایع 123/30708
تاریخ مصرف 97/02
شرکت سازنده رویان پالیز
کشور سازنده ایران - ایوانکی
کارخانه سازنده پاک آرای آژنگ
قیمت درج شده بر روی محصول بدون قیمت درج شده
قابل استفاده برای تمامی سنین
هدیه صابون شترمرغ پنج کاره نوبل فرانسه و کرم شترمرغ لامانجو

توضیحات محصول:
روغن شترمرغ امگا5 آزمایش شده در آزمایشگاه های فرانسه است و در آزمایشگاه به دو روغن شترمرغ پوستی و مفصلی تفکیک شده است؛ که خواص هر دو روغن به طور جداگانه در وب ما نوشته شده است. روغن شترمرغ امگا5 با استفاده از بخار آب مایع شده و چندین بار در معرض بخار آب ریزمولکول تر می شود تا جذب بهتری بر روی پوست داشته باشد و باعث ایجاد جوش و یا حساسیت پوستی نگردد. چربی شترمرغ اگر به صورت غیرحرفه ای مایع شود خون یا آلودگی موجود در آن ممکن است سبب ایجاد حساسیت پوستی گردد. علاوه بر آن حرارت مستقیم بر روی چربی شترمرغ بسیاری از خواص شگفت انگیز روغن شتر مرغ را از بین می برد.
مولکول های روغن شترمرغ، بسیار شبیه مولکول های پوست انسان بوده و به همین دلیل خیلی سریع جذب پوست شده و کار ترمیم و تقویت پوست را انجام می دهند. به علاوه، به دلیل کوچک بودن سایز مولکول‌های روغن شترمرغ، استفاده از این روغن باعث مسدود شدن روزنه‌های هوایی پوست نشده و پوست تنفس طبیعی خود را انجام می دهد. به همین دلیل، تاثیر استفاده از روغن شترمرغ در پوست انسان، خیلی سریع تر از داروهای دیگر خود را نشان می دهد. کافیست نگاهی گذرا به تبلیغات در سایت ها و روزنامه ها بزنید، بیشترین مبحثی که در مورد آن تبلیغ شده مربوط به زیبایی است. بهبود و یا گاهاً درمان وضعیت پوست، مو، بینی، گونه ها و یا دیگر اندام شما که با روش‌های اغلب تکراری به شما معرفی می‌شوند. تبلیغات برای درمان آسیب‌های پوستی نیز جایگاه خود را دارند؛ لیزر درمانی، معجون جوانی!، برطرف کردن لکه های پوست در 2 دقیقه و ... اما آیا به عوارض هرکدام از این روش ها اندیشیده اید؟ آیا میدانید خیلی از افراد با روشها و درمان‌های نادرست با صدماتی بعضاً جدی و حتی تهدید کننده‌ی سلامتی مواجه میشوند؟ آیا در اخبار مشاهده نموده اید که اجناس و داروها و مواد تقلبی چه بر سر افراد آورده اند؟ راه چاره چیست؟ بسیار ساده است. کمی دقت و یک انتخاب درست. امروزه بیشتر متخصصین از راه حل‌های طبیعی برای درمان آسیب‌ها و جوان‌سازی پوست استفاده میکنند؛ همچون داروهای گیاهی سنتی و... که به علت طبیعی و اورگانیک بودن مواد اولیه آنها هیچ گونه عوارض و یا خطری برای شما نداشته باشد. یکی از انواع این راه حل ها استفاده از روغن شترمرغ مخصوص درمان آسیب های پوستی است. روشی که به اذعان متخصصین و صاحب نظران، از برترین و عملی ترین راه های درمان آسیب‌های پوستی به شمار می آید.
روغن شتر مرغ حاوی اسیدهای چرب امگا 9،6،3 می‌باشد که در حقیقت بدن انسان قادر به ساختن این اسیدهای چرب ضروری و حیاتی نیست. علاوه بر اسیدهای چربی که ذکر شد، حاوی اسیدهای چرب مانند پالمتیک، استئاریک، همیرریستیک، لوریک، اولئیل، لینولئیک، لینولنیک، آرشیدونیک، پلامیتولئیک نیز میباشد که برای پوست انسان ضروری و برطرف کننده هر نوع عوارض پوستی است.


روغن شترمرغ پوستی مناسب برای مشکلات پوستی زیر می‌باشد :
لک - پینه - آکنه - تاول - تبخال - خارش - کبودی - جراحت‌ها - زخم بستر - کک و مک - پسوریازیس - پف زیر چشم - آماس پوستی - التهاب پوستی - آثار زخم و بخیه - حشره گزیدگی - ترک پاشنه‌ی پا - آفتاب سوختگی - زخم پای دیابتی - قارچ انگشتان پا - گال و اگزمای حاد - هیدراسیون پوست - هموروئید (بواسیر) - سوختگی رادیو اکتیو - حساسیت های پوستی - جای جوش، آبله و سالک - استحکام و سفتی پوست - کبودی و سیاهی دور چشم - رفع چین و چروک و پیری پوست - آثار سوختگی های قدیمی (اسکار) - رفع ترک ها و لکه های دوره‌ی بارداری و تغییر وزن
100sabad.ir

تماس با آگهی دهنده ( فروشگاه آنلاین 100sabad.ir ) -- در مورد : روغن شترمرغ مخصوص آسیب های پوستی امگا5

نام :

ایمیل یا تلفن:
متن:

آگهی های ویژه مرتبط : روغن شترمرغ مخصوص آسیب های پوستی امگا5


آگهی های مرتبط رایگان روغن شترمرغ مخصوص آسیب های پوستی امگا5



عضویت در خبرنامه

پیام مدیر
با سلام و درود
وب سایت تهران تجارت با گرافیک جدید و امکانات بیشتر جهت سرویس دهی بهتر به شما عزیزان راه اندازی شد
تهران تجارت
ارتباط با ما
  • شیراز، خیابان همت شمالی (معلم به سمت قصرالدشت)، بین کوچه 10 و 12،ساختمان راستین , واحد 1
  • 09171151497 ساعات اداری 13-8