.: به نام خدا به سایت تهران تجارت خوش امدید :. .: جهت بهتر دیده شدن از آگهی های ویژه استفاده کنید :.

شرکت کسری - پوششهای صنعتی ، چسبهای تخصصی

کاوشگران صنعت پارس آرین
عنوان : شرکت کسری - پوششهای صنعتی ، چسبهای تخصصی
نام آگهی دهنده : شرکت کسری شرکت کسری
نام دسته : مواد شيميايي
استان : تهران
شهر : تهران
آدرس : تهران، خیابان شریعتی، پایین تر از دوراهی قلهک، انتهای کوچة مسعود، کوچة مطهری، پلاک 11
تلفن : 021-26400037-9
وب سایت : www.kasracompany.com
پست الکترونیک : info@kasracompany.com
قیمت :
آخرین بروز رسانی: 1399/03/26-08:01:43:696
آمار بازدید : 1751

کفپوش عایق برق صنعتی شیمیایی تجهیزات صنعتی مواد شیمیایی تأمین تجهیزات صنعتی پوششهای صنعتی مواد شیمی خطوط رنگ ضدخوردگی محافظت سطوح KCH رابرلاینینگ لاستیک های چند لایه چسب ضد اسید سرامیک ضد اسید


شرکت مشاورین پوششهای صنعتی کسری با برخورداری از تجارب کاری موفق ، مدیران و کارشناسان مجرب ، یکی از پیشروان صنعت پوششهای ضد خوردگی در ایران است و هم اکنون پس از انجام ده ها پروژه موفق و درخشان در صنایع کشورمان با پشتیبانی فنی معتبر ترین شرکتهای اروپایی ارائه دهنده بهترین خدمات در زمینه پوششهای ضد اسید و قلیا در ایران می باشد.
برخی از زمینه های فعالیتهای شرکت کسری به شرح ذیل میباشد:
1-"رابرلاینینگ" روش متداولی است جهت محافظت سطوح فلزی یا بتنی در مقابل مواد شیمیایی خورنده ، در این روش انتخاب نوع"رابر" و سیستم چسب مربوطه بایستی با مطالعه و بررسی سازگاری آن با شرایط فرآیندی صورت پذیرد. البته کیفیت فرآیند تولید لاستیک در تعیین کیفیت نهایی "رابر" نقشی اساسی دارد و اجرای صحیح سیستم "رابر لاینینگ" نیز به همان میزان در طول عمر آن موثر خواهد بود.
2-سیستم کاشی و ملات های ضد اسید و قلیا روش دیگری است که در شرایط حادتر جهت محافظت سطوح داخلی مخازن و کف پوش کارخانجات مواد شیمیایی و مواد غذایی ، بکار برده می شود. سیستم کاشی ضد اسید و قلیا بطور استاندارد با "ممبرین" همراه است که لایه ای نفوذ ناپذیر است و مناسب با شرایط فرآیندی انتخاب خواهد شد. انتخاب نوع ملات نصب و بندکشی و نوع" ممبرین" همواره از حساسیت ویژه ای برخوردار است.
3-"فایبر گلاس" یا FRP) Fiber Reinforced Plastics) ، از جمله پوششهای محافظ سطوح می باشند که امروزه بسیار رایج هستند. این نوع پوششها در شرایطی که میزان خوردگی شیمیایی ضعیف تر است ، با مطالعۀ شرایط فرآیندی بر اساس انواع رزین می تواند توصیه شود. در استفاده از این نوع سیستم نیز کیفیت رزین مصرفی و کیفیت عملیات اجرا در بازدهی پوشش نقش اساسی خواهد داشت.
4-پلیمرفلزها و پلیمرسرامیکها دسته دیگری از محصولات می باشند که با بهره گیری از تکنولوژی پیشرفتۀ خود ، پس از سخت شدن خصوصیاتی بسیار نزدیک به فلز یا سرامیک را پیدا میکنند و به این دلیل دارای مقاومتهای شیمیایی ، مکانیکی و سایشی فوق العاده ای هستند. پلیمر فلزها عموماً به عنوان ملات تعمیراتی و جایگزین جوشکاری استفاده می شوند و قابل تراشکاری می باشند ، پلیمر سرامیکها نیز به عنوان پوششهای بسیار مقاوم در برابر خوردگی های شیمیایی و سایشی بکار می روند.
5-پوششهای بر پایه فلوروپلیمر ، مانند پوششهای PTFE ، ETFE ، PVDF ، PFA از پوششهای بسیار مناسب برای فلزات هستند که خصوصیات مثبت متعددی نسبت به سایر پوششهای پلاستیکی دارند. تفلونها با مقاومت شیمیایی و حرارتی بالا و ضریب اصطکاک پایین از اتصالات کوچک تا مخازن بزرگ را در برابر خوردگی محافظت می کنند .
6-چسبهای لاستیک به فلز در صنایع خودروسازی برای اتصال قطعه لاستیک به فلز مورد استفاده قرار می گیرند.همچنین چسبهای گرم لاستیک به فلز با قدرت چسبندگی فوق العاده جهت نصب ورقهای لاستیکی به دیواره داخلی مخازن ذخیره مواد خورنده (عملیات رابرلاینینگ) مورد استفاده قرار می گیرند.
7-کفپوش عایق برق شرکت کسری در راستای کاهش خطرات و صدمات ناشی از برق گرفتگی و با بهره گیری از تکنولوژی روز اروپا اقدام به تولید سفارشی کفپوش لاستیکی عایق برق با مقاومت به عبور جریان برق تا 57000 ولت ، مطابق تائیدیه آزمایشگاه مرجع فشار قوی وزارت نیرو نموده است.این محصول مطابق الزامات قانون کار و بر اساس دستور العملهای ایمنی در جلوی تابلوهای برق ، ایستگاه های فشار قوی و توزیع و تمام صنایعی که از تجهیزات برقی استفاده می نمایند ، جهت ارتقاء ایمنی و سلامتی افراد مورد استفاده قرار می گیرند.
8-کفپوش ضد لغزش تولید سفارشی انواع ورق لاستیکی دو رو آجدار از ضخامت 3 میلی متر تا 30 میلی متر جهت جلوگیری از لغزش. بیشترین مصرف این کالا در فصل سرما و یخبندان در معابرسنگفرش و فروشگاهها است.کفپوش ضد لغزش به صورت رولی تا عرض 140 سانتی متر قابل تولید می باشد.

به دلیل حضور دائم و درخشان شرکت کسری در پروژه های مهم صنعتی درایران ، شرکتهای معتبر اروپایی سالهاست که بدون توجه به تحریمهای بین المللی همواره مشتاقانه آمادۀ همکاری فنی و بازرگانی با شرکت مشاورین پوششهای صنعتی کسری به عنوان شریک تجاری خود در ایران میباشند و در همین راستا بهره مندی از کادر فنی مجرب و کارآزمودۀ متشکل از کارشناسان ارشد پلیمر ، شیمی و متالوژی ، شرکت کسری را به بستری مناسب جهت انتقال دانش فنی از شرکتهای معظم اروپایی به داخل ایران تبدیل نموده است.
فهرستی از شرکتهای همکار اروپایی و موضوع همکاری با آنها به شرح ذیل به استحضار می رسد:
1- نماینده انحصاری شرکت MultiMetall آلمان با بیش از 20 نوع محصول فوق العاده جهت تعمیرات سرد قطعات فلزی و پوششهای پلیمر - سرامیک برای شرایط حاد خورنده در دمای بالا با نامهای تجاری:
MM-metal SS-steelceramic , MM-metal SS-steel , Ceramium , MM-metal oL-steelceramic , MM-metal UW , MM-Elastomer , Molymetal , Sealium , VP-10-17 , VP-10-500
از پلیمر - فلز های مولتی متال در تعمیر قطعات آغشته به روغن و چربی زیر می توان کمک گرفت .قطعات غوطه ور در آب ، قطعات داغ فلزی ، رفع سایش داخلی بلبرینگ ها ، پروانه کشتی ها ، فن ها ، توربین ها ، پوسته پمپ ها ، کمپرسور ها ، رفع خوردگی شفت ها و منهول ها و قالب های صنعتی و استفاده از پلیمر - سرامیکهای مولتی متال جهت پوشش سرامیکی داخل مخازن یا لوله ها که تحت شرایط فرآیندی بسیار خورنده و دمای بالا قرار دارند.
2- نماینده انحصاری شرکت Interbau آلمان با بیش از 100 سال سابقه درخشان در تولید کاشی و آجر ضد اسید و قلیا با کیفیتی بی نظیر و سابقه درخشان در همکاری با معتبرترین شرکتهای اروپا ، مانند Coca-Cola اسپانیا ، Bayer و BASF آلمان
کاشی های Interbau آلمان مطابق با استاندارد اروپایی Gruppe A1 EN 14411 ودر ضخامت های گوناگون 10 ، 14 ، 18 ، 20 ، 30 ، 40 و 65 میلیمتر تولید می شوند و با کسب گواهینامه تأییدیه فنی مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن ایران مبنی بر مقاومت شیمیایی در برابر اسید و باز قوی مطابق با استاندارد های ملی 3051 و 4001 کیفیت مطلوب خود را در پروژه های صنعتی ایران به اثبات رسانده اند.
3- نمایندۀ انحصاری شرکت GBT آلمان در زمینه پوشش های ضدخوردگی با سابقه هزاران متر مربع رابرلاینینگ و پوشش های رزینی پیشرفته در سراسر اروپا با نام تجاری Bücolit.
4- همکاری رسمی با شرکت STEULER-KCH آلمان یا همان اشتویلر- کرام شیمی که یکی از پیشتازان این صنعت در دنیا به شمار می آید ، با بیش از 140 سال سابقه درخشان در تولید انواع محصولات حفاظت سطوح در مقابل خوردگی با نامهای تجاری Kerabutyl , Keranol , Vulcoferran , Vulcodurit , Korroplast , Keraflake , Hawoferran , Keracol .
5- نماینده انحصاری شرکت CHEMOSIL ( کموزیل ) درخاورمیانه ، تولید کننده بهترین چسبهای لاستیک به فلز با قدرت چسبندگی بی نظیر مورد تائید صنایع رابرلاینینگ و صنایع معتبر خودرو سازی اروپا و با نامهای تجاری Chemosil 211 , Chemosil 222 , Chemosil 411 , Chemosil 602 , Chemosil 231 , Chemosil 310 , Chemosil 360 , Chemosil 511 , Chemosil 512 .
6- نماینده انحصاری Pelox آلمان با بیش از 30 نوع محصول بی نظیر جهت احیا و محافظت استنلس استیل به منظور تقویت و همگن سازی لایه اکسید محافظ سطح فلزات و افزایش عمر مفید آنها با نامهای تجاری TS-K2000 , TS-K green , RP gel , SP-K spezial.
7- همکاری رسمی با شرکت تامبورینی ایتالیا ، پیشرو در صنعت رابرلاینینگ بابیش از 75 سال سابقه درخشان در ایتالیا و سایر کشورهای جهان با نام های تجاری AKORROS و PIN-UP
8- همکاری رسمی با شرکت Gutbrod آلمان ، پیشکسوت در تکنولوژی پوشش سطوح با فلوروپلیمرها (پوشش های ضدخوردگی پایه تفلونی) با سابقه ای درخشان ، قریب به 50 سال در کشورهای آلمان و مشتریانی در اقصی نقاط دنیا نظیر کارخانجات شیمیایی Bayer و BASF
9- همکاری رسمی با شرکت K&Wآلمان در زمینه پوشش های ضدخوردگی با سابقه بیش از 000`100 متر مربع رابرلاینینگ در آلمان و هزاران متر مربع پوشش های رزینی پیشرفته با نامهای تجاری Wikabutyl , Wikapox , Wikaline Wikaflon , Wikaflake , Wikacor , Wikalit , Wikaprotect , Wikatube , Wikasplit .
بسیار خوشحال خواهیم شد که جهت بهره مندی از مشاورۀ فنی و انتخاب محصول مناسب برای شرایط فرایندی پروژۀ مورد نظرتان با ما تماس بگیرید.


آدرس:
تهران، خیابان شریعتی، پایین تر از دوراهی قلهک، انتهای کوچة مسعود، کوچة مطهری، پلاک 11.
شماره تلفن های تماس:
75433000 (021)
26400037-9 (021)
26423638-9 (021)
فکس :
021-75433434

No. 11, Motahari Alley, Masoud Alley, Shariati Ave(Gholhak),Tehran, Iran

تماس با آگهی دهنده ( شرکت کسری شرکت کسری ) -- در مورد : شرکت کسری - پوششهای صنعتی ، چسبهای تخصصی

نام :

ایمیل یا تلفن:
متن:

آگهی های ویژه مرتبط : شرکت کسری - پوششهای صنعتی ، چسبهای تخصصی


آگهی های مرتبط رایگان شرکت کسری - پوششهای صنعتی ، چسبهای تخصصی



عضویت در خبرنامه

پیام مدیر
با سلام و درود
وب سایت تهران تجارت با گرافیک جدید و امکانات بیشتر جهت سرویس دهی بهتر به شما عزیزان راه اندازی شد
تهران تجارت
ارتباط با ما
  • شیراز، خیابان همت شمالی (معلم به سمت قصرالدشت)، بین کوچه 10 و 12،ساختمان راستین , واحد 1
  • 09171151497 ساعات اداری 13-8