.: به نام خدا به سایت تهران تجارت خوش امدید :. .: جهت بهتر دیده شدن از آگهی های ویژه استفاده کنید :.

آوا سرور هاست سرور مجازی لینوکس و ویندوز

کاوشگران صنعت پارس آرین
عنوان : آوا سرور هاست سرور مجازی لینوکس و ویندوز
نام آگهی دهنده : جواد شرفی
نام دسته : طراحي وب سایت
استان : تهران
شهر : تهران
آدرس : فلکه دوم صادقیه،مجتمع تجاری اداری گلدیس،طبقه 13،واحد17
تلفن : 09126986320
وب سایت : http://avaserver.com
پست الکترونیک : example@yahoo.com
قیمت :
آخرین بروز رسانی: 1395/08/09-16:00:38:709
آمار بازدید : 213

هاست،لینوکس،ویندوز،طراحی وب سایت،سرور مجازی


شرکت گروه شبکه آوا سرور در آدرس AVASERVER.COM دارای 8 سال سابقه حرفه ای در عرضه میزبانی وب ، ارائه دهنده سرویس های وب هاستینگ ،نمایندگی هاست ، ثبت دامنه ، سرور مجازی ، سرور اختصاصی می باشد .
وب هاستینگ لینوکس آوا سرور : با بالاترين سطح امنيت و کيفيت، مخصوص کساني که حرفه اي مي انديشند ، مناسب برای میزبانی سایت ها و پرتال های PHP / MYSQL / HTML با به روزترین نسخه ها و دارای مجهزترین كنترل پنل Cpanel/WHM مي باشد .
وب هاستینگ ویندوز آوا سرور : با بالاترين سطح امنيت و کيفيت، مناسب براي ميزباني سايتهای ASP.Net 4.5 & 3.5 & 2.0 HTML و بانک اطلاعاتی SQL server 2012 و IIS 8,7.5دارای URL Rewrite و External Cacheودارای به روزترین نرم افزار های سرور های ویندوز دارای معتبرترین كنترل پنل ویندوزی جهان Parallel Plesk (Odin) می باشد .
نمایندگی هاست های ویندوز و لینوکس با کنترل پنل های Parallel Plesk (Odin) و Cpanel/WHM با سطح دسترسی بالا برای نمایندگان و قابلیت ایجاد DNS اختصاصی برای هر نماینده هم می باشد .
سرویس ثبت دامنه : در آوا سرور در بهترین و معتبرترین ثبت کننده دامنه Resello (Publicregisterydomains) در جهان صورت می گیرد و همچنین آوا سرور نماینده دامنه های ایران در Nic.ir می باشد و به محض پرداخت به صورت آنی فعال می شود و پنل اختصاصی به شما ارائه می شود .
سرور های مجازی آوا سرور : با به روز ترین و حرفه ای ترین تکنولوژی های مجازی سازی ارائه می شوند و در کشور های آمریکا ، امارات ، ایران ، هلند ، آلمان قابل ارائه می باشند سرویس سرور های مجازی آوا سرور از برترین تکنولوژی های مجازی ساز بهره می برد ، که ESXi/ESX 6.0 با قدرت Vmware می باشد.
سرور اختصاصی آوا سرور : ارائه سرور اختصاصی در بهترین مراکز داده جهان در کشور های آمريکا ،امارات ، هلند ، فرانسه ، آلمان با رفع تمامی مشکلات تحریمی ...
برای سفارش و اطلاعات بیشتر از سرويس های آوا سرور به سایت AVASERVER.COM مراجعه فرمایید.

تماس با آگهی دهنده ( جواد شرفی ) -- در مورد : آوا سرور هاست سرور مجازی لینوکس و ویندوز

نام :

ایمیل یا تلفن:  
متن:

آگهی های ویژه مرتبط : آوا سرور هاست سرور مجازی لینوکس و ویندوز


آگهی های مرتبط رایگان آوا سرور هاست سرور مجازی لینوکس و ویندوز



عضویت در خبرنامه