.: به نام خدا به سایت تهران تجارت خوش امدید :. .: جهت بهتر دیده شدن از آگهی های ویژه استفاده کنید :.

ست جاسیگاری و فندک زغالی

کاوشگران صنعت پارس آرین
عنوان : ست جاسیگاری و فندک زغالی
نام آگهی دهنده : ramin yousefi
نام دسته : خدمات مجالس
استان : تهران
شهر : تهران
آدرس : http://jabehkado.ir/
تلفن : 09386551892
وب سایت : http://jabehkado.ir/
پست الکترونیک : example@yahoo.com
قیمت : 179000
آخرین بروز رسانی: 1399/02/29-09:27:10:087
آمار بازدید : 153

قیمت ست فندک و جاسیگاری, ست فندک هدیه, ست فندک و جاکارتی, ست فندک و جاکارتی هانست, بهترین هدیه برای دوست پسر, کادو ولنتاین برای پسر چی بخریم, هدیه مناسب و ارزان برای دوست پسر, جعبه سیگار چرمی ارزان, جعبه سیگار چرمی شیک, خرید جعبه سیگار نقره, فروش عمده فندک ارزان, فندک ساده عمده, ست های مردانه فندک, ست کادویی مردانه چرم, هدیه خاص برای آقایان, هدیه ارزشمند برای آقایان, هدیه ارزان قیمت برای مرد, هدیه به استاد مرد, کاور پاکت سیگار, خرید ست هدیه فندک, خرید اینترنتی ست فندک و زیرسیگاری,


مجموعه ست جاسیگاری و فندک زغالی با این قیمت و طرح خاص را به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم به دو دلیل :
اول این که این رنگ و طرح قابل قبول برای 90 درصد مردم با هر سلیقه و هر سن و جنسیتی می باشد و رنگی است که به اصطلاح عامیانه دل آدم را نمی زند . دومین دلیل انتخاب این محصول به علت جنس این محصول می باشد که به شما تضمین صد در صدی می دهیم که این محصول برای سالیان دراز برای شما کار خواهد کرد و به عنوان یک هدیه ماندگار از طرف یک دوست می توانید آن را همیشه همراه داشته باشید.
ست جاسیگاری و فندک طرح زغالی را در فروشگاه جعبه کادو قرار دادیم تا شما مشتری سخت پسند را راضی نگه داشته و همواره بتوانیم رضایت شما که اولین هدف این مجموعه است را بدست آوریم.

محتوای این جعبه کادو دو تکه می باشد، یک فندک گازی که قابلیت شارژ مجدد گاز دارد و همچنین شعله ی آن قابل تنظیم می باشد و همچنین جای سیگار که دو ردیف سیگار را می توانید در آن بچینید که با دو گیره فنری از تکان خوردن آنها جلوگیری می کند.

جعبه این مجموعه بسیار شیک و زیباست.به نحوی که می توانید به عنوان یک جعبه کادو از آن استفاده کرده و بدون هیچگونه کادوپیچی به طرف مقابل کادو بدهید . جنس این جعبه از مقوای سخت بوده و بسیار محکم و مقاوم می باشد. داخل این جعبه کادو پوششی به عنوان قالب مجموعه قرار دارد که از جابجایی محتوای آن جلوگیری می کند.

این جعبه کادو هم مناسب آقایان و هم خانم های عزیز که به صورت تفریحی سیگار می کشند مناسب است.

ابعاد و اندازه فندک و جاسیگاری طوری طراحی شده است که به راحتی در کیف و جیب جا شود. ابعاد فندک 1*3.5*6.7 سانتیمتر و ابعاد جاسیگاری 2*8*9.5 سانتیمتر می باشد . وزن کلی جعبه کادو 245 گرم و ابعاد جعبه کادو 3.5*13.5*18.5 سانتیمتر می باشد.

ست فندک و جاسیگاری یکی از پرطرفدارترین پک های هدیه در سایت جعبه کادو می باشد که به درخواست بسیار زیاد شما عزیزان، به محصولات خود اضافه کردیم تا علاوه بر تنوع در محصولات پک های مختلفی با هر سلیقه ای را داشته باشیم.چون در بعضی پک ها فندک و جاسیگاری در کنار قمقمه بودند که شاید، نیاز هر فرد به صورت جدا جدا باشد.

تماس با آگهی دهنده ( ramin yousefi ) -- در مورد : ست جاسیگاری و فندک زغالی

نام :

ایمیل یا تلفن:
متن:

آگهی های ویژه مرتبط : ست جاسیگاری و فندک زغالی


آگهی های مرتبط رایگان ست جاسیگاری و فندک زغالی



عضویت در خبرنامه

پیام مدیر
با سلام و درود
وب سایت تهران تجارت با گرافیک جدید و امکانات بیشتر جهت سرویس دهی بهتر به شما عزیزان راه اندازی شد
تهران تجارت
ارتباط با ما
  • شیراز، خیابان همت شمالی (معلم به سمت قصرالدشت)، بین کوچه 10 و 12،ساختمان راستین , واحد 1
  • 09171151497 ساعات اداری 13-8