.: به نام خدا به سایت تهران تجارت خوش امدید :. .: جهت بهتر دیده شدن از آگهی های ویژه استفاده کنید :.

انواع سوله های دسته دوم

کاوشگران صنعت پارس آرین
عنوان : انواع سوله های دسته دوم
نام آگهی دهنده : جلال متولی
نام دسته : آهن آلات
استان : اصفهان
شهر : کاشان
آدرس : اصفهان ، کاشان ، بلوار قطب راوندی
تلفن : 09123862806
وب سایت : https://soleakamfelez.ir/
پست الکترونیک : example@yahoo.com
قیمت : 0
آخرین بروز رسانی: 1399/03/15-20:54:07:764
آمار بازدید : 81

خرید سوله-سوله دست دوم-ساخت سازه فلزی-طراحی ساخت انواع سازه های فلزی و سوله


صنعت سوله سازی به عنوان مهم ترین صنعت در راه اندازی کسب و کارهای مختلف می باشد. ساخت مراکز کاری و تولیدی در ابعاد وسیع تر و با امکانات بیشتر از جمله مزایایی است که اینگونه سازه ها می توانند در پی داشته باشند. سوله دست دوم و سازه های فلزی در صنعت ساختمان سازی صنعتی این امکان را فراهم می آورند که افراد بیشتری در داخل یک مجموعه در کنار هم به فعالیت مشغول شده و تجهیزات تولیدی و صنعتی مورد نیاز آن فعالیت نیز در کنار هم قرار گیرند در نتیجه راندمان کاری بیشتر خواهد شد. این صنعت تولید محصولات مختلفی اعم از سوله سنگین و نیمه سنگین و غیره را شامل می شود.
مهم ترین خصیصه سوله های دست دوم قیمت بسیار پایین آن در مقایسه با سازه های نو و همچنین مقاومت بالای آن در مقایسه با سازه های خرپایی و یو بی ام است. آماده بودن اسکلت این نوع سوله باعث پایین آمدن زمان اجرای پروژه و در نتیجه کاهش هزینه های ساخت می گردد و برای کارفرمایان و افرادی که در حال شروع کسب و کار خود هستند بسیار مقرون به صرفه است.
معیار خرید سوله دست دوم
ابعاد سوله دست دوم : برای خرید سوله دست دوم باید توجه کرد که طول، عرض و ارتفاع سوله با مشخصات درخواستی خریدار مطابقت دارد یا خیر. در بسیاری از موارد دیده شده زمان ارائه مشخصات طول و عرض سوله، افراد بعضی اوقات آکس تا آکس اندازه داده شده و بعضی اوقات پشت تا پشت و در زمان اجرای فنداسیون سوله دست دوم بعضا برعکس اجرا شده و همین امر باعث می شود نصب سوله امکان پذیر نگردد و مشکلات زیادی ایجاد می نماید و یا در مواردی امکان اینکه قبل از خرید سوله دست دوم صورت پذیرد. فونداسیون اجرا شده و در کنترل ابعاد طولی و عرضی هریک از طرفین خریدار و فروشنده سوله دست دوم ابعاد را در آکس تا آکس و پشت تا پشت جابه جا گفته و دچار مشکل شوند و پس از هزینه های مکرر این سوله دست دوم از سوله نو هم گران تر تمام می شود

تماس با آگهی دهنده ( جلال متولی ) -- در مورد : انواع سوله های دسته دوم

نام :

ایمیل یا تلفن:
متن:

آگهی های ویژه مرتبط : انواع سوله های دسته دوم


آگهی های مرتبط رایگان انواع سوله های دسته دوم



عضویت در خبرنامه

پیام مدیر
با سلام و درود
وب سایت تهران تجارت با گرافیک جدید و امکانات بیشتر جهت سرویس دهی بهتر به شما عزیزان راه اندازی شد
تهران تجارت
ارتباط با ما
  • شیراز، خیابان همت شمالی (معلم به سمت قصرالدشت)، بین کوچه 10 و 12،ساختمان راستین , واحد 1
  • 09171151497 ساعات اداری 13-8