.: به نام خدا به سایت تهران تجارت خوش امدید :. .: جهت بهتر دیده شدن از آگهی های ویژه استفاده کنید :.

طراحی و اجرا نما ساختمان

کاوشگران صنعت پارس آرین
عنوان : طراحی و اجرا نما ساختمان
نام آگهی دهنده : تکین طرح
نام دسته : خدمات املاك
استان : آذربايجان شرقي
شهر : تبریز
آدرس : تبریز 17شهریور قدیم
تلفن : 09145815600 - 04135570543
وب سایت : http://www.takintarh.com
پست الکترونیک : TAKINTARH@YAHOO.COM
قیمت : 1
آخرین بروز رسانی: 1398/11/13-21:53:31:354
آمار بازدید : 136

طراحی نمای رومی - طراحی نمای ساختمان - طراحی نمای بیرونی ساختمان - طراحی نما ساختمان - طراحی نما مدرن -طراحی نما کلاسیک - طراحی نما ویلایی - طراحی نما مغازه - طراحی و اجرا نما کامپوزیت - طراحی و اجرای نمای ساختمان طراحی و اجرای نمای سنگ - طراحی و اجرای نمایشگاه - طراحی و اجرای نما -طراحی و اجرای نما و دکوراسیون داخلی - اجرا نما کامپوزیت - اجرا نما ساختمان -اجرای نما – در تبریز


طراحی نمای ساختمان ارتباط مخاطب را با یک پروژه ی ساختمانی شکل می دهد و تأثیر زیادی در برداشت افراد از کیفیت و نوع ساخت پروژه دارد . طراحی نما یکی از مهمترین عناصر بیرونی برای ظاهر ساختمان است که عناصر مهم آن پنجره ها، بازشوهای در، مصالح، رنگ، سازه های عمودی و افقی، عناصر تزیینی و ... می باشند که باید هماهنگی و تناسب خوبی را باهم داشته باشند. قبل از اینکه به چگونگی اجرای نماهای ساختمان ها و جزئیات اجرایی آن توجه کنیم باید انتخاب مصالح درستی داشته باشیم. هرچه توجه دیتیل های ساختمانی در طراحی نما بیشتر باشد کار حرفه ای تر به نظر می آید. شرط رسیدن به یک نمای خوب این است که بدانیم چه مصالحی در کنار یکدیگر زیباتر به چشم می آیند و هماهنگی بیشتری را در نما ایجاد می کند .
هدف شرکت تکین طرح، طراحی و اجرای نماهای ساختمانی خاص و زیبا به همراه انتخاب مصالح با کیفیت و هزینه مناسب می باشد. این شرکت با به کارگیری کادر مجرب و با تجربه نظارت و اجراء و همچنین بر پایه ی تجربه طراحی و اجرای بیش از ده ها هزار متر مربع پروژه های ساختمانی سعی در جلب رضایت و اعتماد مخاطب را دارد.

»طراحی هزینه نیست،بازگشت سرمایه است«
خاص بودن را با ما تجربه کنید
• شماره تماس: 09145815600 - 04135570542

آدرس: تبریز

تماس با آگهی دهنده ( تکین طرح ) -- در مورد : طراحی و اجرا نما ساختمان

نام :

ایمیل یا تلفن:  
متن:

آگهی های ویژه مرتبط : طراحی و اجرا نما ساختمان


آگهی های مرتبط رایگان طراحی و اجرا نما ساختمان



عضویت در خبرنامه