.: به نام خدا به سایت تهران تجارت خوش امدید :. .: جهت بهتر دیده شدن از آگهی های ویژه استفاده کنید :.

سئو سایت مهرآرا

کاوشگران صنعت پارس آرین
عنوان : سئو سایت مهرآرا
نام آگهی دهنده : مهسا اصغری
نام دسته : طراحي وب سایت
استان : تهران
شهر : تهران
آدرس :
تلفن : 021-66575628
وب سایت : http://www.mehrsite.com/
پست الکترونیک : info@mehrsite.com
قیمت :
آخرین بروز رسانی: 1398/11/01-12:37:31:874
آمار بازدید : 187

سئو سایت, سئو سایت مهرآرا


نکته مهم در مقالات برای بالا بردن سئو سایت

1- برای مطلب گذاری بر روی سایت باید به اندازه کافی وقت بگذارید و از توجه گوگل به تلاش شما مطمئن شوید.عبارات و کلمات کلیدی را که می توانید با آن ها در رقابت باشید و مردم آن ها را جستجو می کنند را بشناسید.به تعداد دفعاتی که از کلمات کلیدی در مطالب خود استفاده می کنید دقت کنید و برای دنبال کردن کلمات کلیدی خود از ابزار مناسیب استفاده کنید.



2- از کلمات کلیدی استفاده کنید .برای همه مطالب استفاده از 2 یا 3 درصد از کلمات کافی نیست و کلمه کلیدی باید در عنوان و جمله ابتدایی و جمله انتهایی مقاله قرار داده شود این امر موجب می شود در نتیجه جستجوی گوگل کلمات کلیدی به خوبی برای خوانندگان مشخص شود.عبارات و کلماتی که مردم در گوگل جستجو می کنند به دنبال اطلاعات درباره آن هستند یا می خواهند آن را بخرند.و به کار بردن کلمات کلیدی از فوت و فن های مقاله نویسی حرفه ای برای نویسندگان است. این نکته برای بالا بردن سئو سایت بسیار مهم است.



3- چیزی بنویسید که می دانید مردم به آن توجه می کنند.درباره کاری که انجام می دهید و نظر و نکته ای که دارید بنویسید زیرا کسی به اندازه خودتان از کاری که انجام می دهید چیزی نمی داند.نظرو نکته های خود و همچنین اخبار مربوط به کارتان را بنویسید.از اینکه با چند کارشناس درباره ی بالا بردن سئو سایت صحبت کنید نترسید.



4- نوشته های سایت خود را به روز کنید و به این نکته توجه کنید که مطلب جدید حتی اگر با تعداد کلمات کم باشد بسیار بهتر از این است که هیچ مطلب جدیدی ننویسیدو سعی کنید مقالات طولانی تر بنویسید زیرا موتورهای جستجوگر به مقالات طولانی تر اولویت می دهند.سعی کنید حداقل کلماتی که استفاده می کنید 300 کلمه باشد و اگر می توانید بیشتر از 500 کلمه به کار ببرید.طبق تحقیقات انجام شده موتورهای جستجو به مطالبی که بیش از 2000 کلمه باشند تمایل بیشتری دارند.





5- با توجه به نکات بالا بردن سئو سایت مطالب سایت خود را بهینه سازی کنید.در صورتی که از ورد پرس استفاده می کنید می توانید از ابزارهای روابط عمومی آن استفاده کنید.



6- نویسندگان پیشرفته مقالات کار خود را ویرایش می کنند و تفاوت آن ها با افراد عادی در ویرایش مقالات است.برای ویرایش کار خود می توانید از برنامه های گوگل و word , docs , openoffice استفاده کنید.از قالب های زیبا استفاده کنید و از پاراگراف ها و جملات طولانی استفاده نکنید.



7- تنها نوشتن مطلب مهم نیست و پس از این که مطلب جدید نوشته شد باید مدیر روابط عمومی آنلاین خود باشد و به مطلبتان در هرجایی که می توانید لینک بدهید و نظر دهید و به لینک ها پاسخ دهید.برای انتشار مقالات خود باید از آن ها رضایت کافی داشته باشید.



برای نوشتن مطلب عنوان خود را با دقت انتخاب کنید.در مطالب خود از عکس استفاده کنید و برای اینکه موتورهای جستجو بتوانند به راحتی محتوای شما و رابطه آن با پست نوشته شده را تشخیص دهد برای عکس ها ی خود alt و title که در بال بردن سئو سایت نقش اساسی دارد، تعیین کنید. مطالب نوشته شده را به دیگر مطالب خود لینک دهید البته این به این معنی نیست که به صورت اسپم این کار را انجام دهید.محتوای خود را بررسی کنید که غلط املایی نداشته باشد و آن را در شبکه های اجتماعی منتشر کنید.

منبع: سئو سایت مهرآرا

تماس با آگهی دهنده ( مهسا اصغری ) -- در مورد : سئو سایت مهرآرا

نام :

ایمیل یا تلفن:  
متن:

آگهی های ویژه مرتبط : سئو سایت مهرآرا


آگهی های مرتبط رایگان سئو سایت مهرآرا



عضویت در خبرنامه