.: به نام خدا به سایت تهران تجارت خوش امدید :. .: جهت بهتر دیده شدن از آگهی های ویژه استفاده کنید :.

تامین کننده انواع فلنج در صنعت از سایز 1.2 اینچ تا 56اینچ

کاوشگران صنعت پارس آرین
عنوان : تامین کننده انواع فلنج در صنعت از سایز 1.2 اینچ تا 56اینچ
نام آگهی دهنده : enteghal.sanaat@gmail.com nadergharamani
نام دسته : لوازم صنعتي
استان : تهران
شهر : تهران
آدرس : تهران خیابان خیام شمالی روبه رویه پارکشهر ساختمان 777ط2پ17
تلفن : 09123920030_09126090279
وب سایت :
پست الکترونیک : enteghal.sanaat@gmail.com
قیمت : تماس
آخرین بروز رسانی: 1403/01/30-09:12:10:759
آمار بازدید : 531

تامین کننده انواع فلنج در صنعت با سطح برجسته، فلنج گلو دار جوشی، فلنج کور، فلنج لبه کار، فلنج روکار نمونه ای از فلنج ها بر اساس ساختار و ظاهر می باشد.


انواع فلنچ های آهنی
نوعی از اتصال دهنده های شیر آلات، لوله ها و دستگاه ها به یکدیگر در صنعت فلنج نامیده میشود که کاربرد های فراوانی دارد. فلنچ ها نمونه ای از ابزار الات می باشند که به صورت قطعات دیسکی شکل بوده و با استفاده از پیچ و مهره قطعات را به هم متصل نموده و برای انواع فشارها مناسب می باشد. این نوع اتصالات برای تمام خطوط انتقال برای هرنوع سیالی گاز و یا مایع مناسب بوده و باعث ارتباط شیر آلات با لوله ها میشود. فلنچ ها بر اساس ساختار و ظاهر، جنس بدنه و کاربرد به انواع مختلفی تقسیم بندی میشوند. فلنچ های فولادی و انواع آلیاژ های آن، فلنج های استیل، چدن نمونه ای از جنس های فلنج ها می باشد. فلنج ها با توجه به فشاری که میتوانند تحمل کنند به کلاس های مختلف طبقه بندی میشوند. مثلا فلنج های فولادی و آلیاژ های آن فشارهای 150 تا 2500 پی سی آی را میتوانند تحمل کنند. فلنج با سطح ساده، فلنج با سطح برجسته، فلنج گلو دار جوشی، فلنج کور، فلنج لبه کار، فلنج روکار نمونه ای از فلنج ها بر اساس ساختار و ظاهر می باشد.

کاربرد فلنچ و قیمت های آن
فلنج کور در پایان مسیر لوله کشی و مسیرهای دارای فشار به کار رفته و فلنج رو کار در سرویس های معمولی، فلنج های گلو دار جوشی برای تحمل فشار های بالا و دماهای بسیار پایین استفاده میشود. قیمت تعیین شده برای فلنچ ها بر اساس پارامترهای مختلفی چون گرید و استاندارد، برند، کلاس، جنس بدنه، ساختار و عملکرد تعیین میشود. فلنچ های آهنی در کلاس های فشاری مختلف و در سایز های مختلف از دو اینچ الی 14 اینچ و با ضخامت های گوناگون از 8 الی 30 میلی متر و به صورت خام و آبکاری شده و مقاوم در برابر اسید، باز و مواد خورنده و اکسایش عرضه میگردد.

تماس با آگهی دهنده ( enteghal.sanaat@gmail.com nadergharamani ) -- در مورد : تامین کننده انواع فلنج در صنعت از سایز 1.2 اینچ تا 56اینچ

نام :

ایمیل یا تلفن:  
متن:

آگهی های ویژه مرتبط : تامین کننده انواع فلنج در صنعت از سایز 1.2 اینچ تا 56اینچ


آگهی های مرتبط رایگان تامین کننده انواع فلنج در صنعت از سایز 1.2 اینچ تا 56اینچ



عضویت در خبرنامه