.: به نام خدا به سایت تهران تجارت خوش امدید :. .: جهت بهتر دیده شدن از آگهی های ویژه استفاده کنید :.

تصفیه آب برند EasyWell با فیلتر Mineral !

کاوشگران صنعت پارس آرین
عنوان : تصفیه آب برند EasyWell با فیلتر Mineral !
نام آگهی دهنده : Hadi Alizadeh
نام دسته : اثاثيه منزل
استان : آذربايجان شرقي
شهر : تبریز
آدرس :
تلفن : 09147642715
وب سایت :
پست الکترونیک : uniquemarket1313@gmail.com
قیمت :
آخرین بروز رسانی: 1398/06/25-23:13:40:790
آمار بازدید : 181

دستگاه تصفیه آب, تصفیه آب, تصفیه آب استاندارد, تصفیه آب با فیلتر Mineral , دستگاه تصفیه آب با فیلتر مینرال, مکانیسم دستگاه تصفیه آب, دستگاه تصفیه آب با گارانتی, نصب دستگاه تصفیه آب, سنگ کلیه, جلوگیری از سنگ کلیه, استاندارد های دستگاه تصفیه آب, آب معدنی, خرید آب معدنی, تصفیه آب, سختی آب, طریقه ی از بین بردن سختی آب, الکترولیز, برقکافت چیست؟, تصفیه آب صنعتی, دستگاه تصفیه آب قابلیت اتصال به یخچال, Easywell ,


امروزه با این آب های آلوده و سختی زیاد ، برای هر خانه ای ، نصب تصفیه آب از واجبات است ! با نصب تصفیه آب میتوان از کلی بیماری مربوط به آب و همچینین از وارد شدن انواع مواد مضر مثل نیترات ها ، نیتریت ، کلر ، میکروارگانیسم های مضر برای بدن ، فلزات سنگین به بدن جلوگیری کرد.
افرادی هم که سنگ کلیه دارند به شدت به دستگاه تصفیه آب نیاز دارند...
دستگاه های تصفیه آب Easywell ACE02 ساخت تایوان میباشند و دارای 6 فیلتر قدرتمند هستند که تفاوت این دستگاه با دستگاه های دیگر هم رده این است که دارای فیلتر Mineral در مرحله ششم است که مواد معدنی و املاح مورد نیاز بدن که در مراحل قبلی از آب برداشته شده اند به آب باز میگرداند و فقط مواد مضر برای بدن رو تصفیه میکنه ! :)
این دستگاه و کلیه قطعاتش استاندارد های NSF و SGS و سایر استاندارد های مربوطه را دریافت کرده اند و میتوانید با وارد کردن شماره سریال دستگاه در سایت NSF.org از استاندارد و اورجینال بودن دستگاه اطمینان حاصل فرمایید! :)
خودشم این دستگاه ها 30 ماه گارانتی دارن و اگه مشکلی پیش بیاد میتونید به راحتی پیگیری کنید! (به شرط هماهنگی نصب با مرکر پشتیبانی )
برای مشاوره و راهنمایی ، با شماره زیر در تماس باشید:
Call Number : 09147642715

تماس با آگهی دهنده ( Hadi Alizadeh ) -- در مورد : تصفیه آب برند EasyWell با فیلتر Mineral !

نام :

ایمیل یا تلفن:  
متن:

آگهی های ویژه مرتبط : تصفیه آب برند EasyWell با فیلتر Mineral !


آگهی های مرتبط رایگان تصفیه آب برند EasyWell با فیلتر Mineral !



عضویت در خبرنامه