.: به نام خدا به سایت تهران تجارت خوش امدید :. .: جهت بهتر دیده شدن از آگهی های ویژه استفاده کنید :.

برترین خدمات تخصصی و تضمینی نگهداری از بیمار در منزل با گواهینامه های بین المللی و استانداردهای جهان

کاوشگران صنعت پارس آرین
عنوان : برترین خدمات تخصصی و تضمینی نگهداری از بیمار در منزل با گواهینامه های بین المللی و استانداردهای جهان
نام آگهی دهنده : مرکز تدبیر
نام دسته : خدمات منزل
استان : تهران
شهر : تهران
آدرس : تهران - میدان هفت تیر - خیابان کریم خان زند - خیابان ایرانشهر جنوبی - کوچه قره گزلو - پلاک1- واحد 9
تلفن : 88864523
وب سایت : htto://www.ttadbir.com
پست الکترونیک :
قیمت :
آخرین بروز رسانی: 1398/03/28-19:41:16:283
آمار بازدید : 121

مراقب بیمار- نگهداری و مراقبت بیمار-مراقبت بیمار- پرستار بیمار- پرستار بیمار در منزل- استخدام مراقب بیمار- استخدام نگهداربیمار



***
ارتباط سریع با کارشناسان ومشاورین مرکز تدبیر : 88864523 - 88864526 - 22608373 - 22611800
- 33544772 - 33544773 - 77613871 - 77613881 - 44486578 - 44486582 -
66565163 - 66565175
*** مرکز شبانه روزی وچند منظوره تدبیر با کسب مجوز رسمی به شماره ثبت 838 وشناسه ملی 14003250330 که ابلاغیه قانونی آن به اداره کل ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری ، روزنامه رسمی کشور وسازمان ثبت اسناد و املاک کشور رسیده است با محوریت اصلی مشتری مداری پس از اخذ کلیه مجوزهای لازم از مراجع ذی صلاح تاسیس و فعالیت خود را با توجه به نیاز هموطنان عزیز با همکاری متخصصین و پرسنل های آماده ، دلسوز، مجرب ، مطمئن ، کارکشته و قابل اعتماد و اطمینان جهت ارائه کلیه خدمات مراقبت و نگهداری از سالمند بیمار کودک در منزل با عقد قرارداد رسمی وضمانت های لازم در خدمت خانوداه های محترم متقاضی میباشد.

*** ضمنا استعلام شماره ثبت و شناسه ملی فوق از طریق سامانه اینترنتی اشخاص حقوقی قوه قضاییه به آدرس ذیل قابل استعلام و مشاهده میباشد.
www.ilenc.ir

هر بیماری که به دستی برای کمک نیاز دارد ، آن دست را دریافت خواهد کرد با قویترین وبزرگترین موسسه حال حاضر ایران
***
بیماریهای التهابی عروق یکی از امراض شایع دوران سالخوردگی می باشد که در این بیماری ، عروق بزرگ درگیر می شوند ، درمان در چنین بیمارانی ضروری است.
سردرد ، قفل شدن فک و دردهای ناحیه شانه وگردن ، خستگی ، تب خفیف ، کاهش اشتها از عوارض این بیماری می باشد که معمولا زمینه ژنتیکی دارد.
بیماران خود را با اطمینان به موسسه تدبیر بسپارید تا آرامش خاطر داشته باشید.
***
موسسه تدبیر معتبرترین و مدرنترین موسسه مراقبتی با سالها سابقه پربار و درخشان ، دارای مجوز رسمی و قراردادهای معتبر و تضمینی و گواهینامه های معتبر و متعدد بین المللی که پس از آزمونهای مکرر و بررسی توسط کنسرسیونهای اعتبارسنجی و ارزشیابی و پژوهشکده دانشگاهی سنجش مدیران و آکادمی بین المللی R.S.I موفق به دریافت آنها شده است. ازجمله:
گواهینامه DNW اتریش
گواهینامه High level WTG اتحادیه اروپا
مدرک بین المللی NOBEL1
و دارنده استانداردهای جهانی:
ISO 9001 برای مدیریت و کنترل کیفیت
ISO 10001 برای رضاتمندی مشتری
ISO 10002 برای رسیدگی به شکایات مشتریان
ISO 26000 برای مسئولیت اجتماعی سازمان ها
می باشد و مفتخر به دریافت:
 تندیس و لوح واحد نمونه کشوری
 تندیس کارآفرین برتر کشور
 تندیس نیکوکار منتخب استان
 لوح مدیریت برگزیده
و ده ها تقدیرنامه و دست نوشته های فراوان از کارفرمایان
موسسه تدبیر با تکیه بر سرمایه های انسانی متخصص و حرفه ای و بهره گیری از دانش روز همواره سعی خواهد نمود با ارزش آفرینی برای کارفرمایان خدمات سلامت محوربا قیمت مناسب برای بیماران ارائه نموده و با ارتقاء مستمر کیفیت و ایجاد روابط قوی با کارفرمایان ، بهترین سرویسها و خدمات را به آنها ارائه نماید.
موسسه تدبیر اولین موسسه مراقبت و نگهداری قابل اعتماد با خدمات ویژه و تضمینی بیماران میباشد که کلیه خدمات را به صورت سازمان یافته با بهترین کیفیت و قیمتهای بسیار مناسب در کوتاهترین زمان ارائه می دهد.
جای بسی خوشحالی است که توانسته ایم در سالهای فعالیت خود در حوزه حساس و پر اهمیت مراقبت و نگهداری از بیماران به جایگاه بسیار خوبی دست یابیم که البته حاصل تلاش پرسنل متعهد و دلسوز و اعتماد کارفرمایان محترم بوده است.
موسسه تدبیر به پاس خدمات ارزنده و شایان مفتخر به کسب رتبه نمونه کشور در حوزه مراقبت و نگهداری از بیماران در منزل می باشد.
خدمات یکپارچه و ده گانه با پشتیبانی و پاسخگوئی 24 ساعته و ارزیابی مداوم سرویسهای ارائه شده و عملکرد پرسنل اعزامی در کنار تیم هماهنگی و برنامه ریزی حرفه ای جهت ارائه مشاوره و راهنمایی به کارفرمایان و خدمات ویژه و متنوع دیگر با هدف جلب رضایت و خشنودی مستمر کارفرمایان ارائه می شود.
موسسه تدبیر واحد منتخب کشوری و وابسته به هلدینگ حامی پارس ، اولین هلدینگ فوق تخصصی مراقبتهای بالینی در ایران با جامع ترین و گسترده ترین خدمات می باشد.
همیشه یک قدم جلوتر با موسسه تدبیر
***



تماس با آگهی دهنده ( مرکز تدبیر ) -- در مورد : برترین خدمات تخصصی و تضمینی نگهداری از بیمار در منزل با گواهینامه های بین المللی و استانداردهای جهان

نام :

ایمیل یا تلفن:  
متن:

آگهی های ویژه مرتبط : برترین خدمات تخصصی و تضمینی نگهداری از بیمار در منزل با گواهینامه های بین المللی و استانداردهای جهان


آگهی های مرتبط رایگان برترین خدمات تخصصی و تضمینی نگهداری از بیمار در منزل با گواهینامه های بین المللی و استانداردهای جهان



عضویت در خبرنامه