.: به نام خدا به سایت تهران تجارت خوش امدید :. .: جهت بهتر دیده شدن از آگهی های ویژه استفاده کنید :.

ازن تراپی زانو

کاوشگران صنعت پارس آرین
عنوان : ازن تراپی زانو
نام آگهی دهنده : دکتر آرش احمدی
نام دسته : خدمات پزشكي
استان : تهران
شهر : تهران
آدرس :
تلفن : 88846132- 88309717
وب سایت : http://drarashahmadi.com
پست الکترونیک : info@drarashahmadi.com
قیمت :
آخرین بروز رسانی: 1398/03/09-13:54:27:936
آمار بازدید : 119

ازن تراپی زانو, ازن تراپی زانو چیست, اوزون تراپی زانو, هزینه اوزون تراپی زانو, کلینیک ازن تراپی زانو


ازن تراپی زانو روشی است که برای درمان افراد مبتلا به آرتروز زانو انجام می گیرد. ازن تراپی زانو درد را کاهش می دهد و باعث بهبود عملکرد و کیفیت زندگی در افراد مبتلا به آرتروز زانو می گردد.

آرتروز، گاهی اوقات به عنوان یک بیماری تحلیل برنده مفصل نامیده می شود، یک بیماری تدریجی و پیشرونده است که در آن غضروف مفصل دچار تجزیه می گردد. به طور معمول، غضروف در انتهای استخوان اجازه حرکت بدون درد مفاصل میدهد. در آرتروز زانو ، غضروف نازک و نامنظم می شود ، در نتیجه علائم درد و خشکی مفصل ایجاد می شود.



احساس ترک خوردگی ممکن است رخ دهد . مفصل هایی که تحت فشار بالا هستند به دلیل فعالیت های مکرر و یا تحمل وزن بیشتر مستعد ابتلا به آرتروز میباشند . ران، زانو، دست و ستون فقرات را مبتلا می سازند . شیوع بالای آرتروز با افزایش سن میباشد.

استئوآرتریت، اغلب علت درد شدید، معلولیت، کاهش کیفیت زندگی و مشکلات اجتماعی و اقتصادی قابل توجه است. بنابراین، محققان از برزیل به تازگی نگاهی به درمان های جایگزین تزریق گاز اوزون به زانو داشته اند برای تعیین اینکه آیا می تواند به کاهش درد و بهبود عملکرد و کیفیت زندگی این بیماران منجر شود یا خیر؟

ترمیم و درد بافت آسیب دیده با اوزون تراپی زانو

گاز اوزون یک مولکول O2 با اکسیژن اضافی متصل به آن است که O3 ایجاد می کند. مولکول اکسیژن اضافی چیزی است که باعث ایجاد اوزون سوپر شارژ شده میشود و آن دهنده تمام خواص درمانی قابل توجه میباشد . استفاده از ازن برای درمان بیماری های مختلف پزشکی برای اولین بار در سال ۱۹۵۰ در آلمان توسعه داده شد و به تدریج در آمریکا بیش از ۲۵ سال گذشته گسترش یافت .

درمان درد زانو یا ازن تراپی

از لحاظ علمی آرتروز یا استئوآرتریت زانو به حالتی اطلاق می شود که غضروف های مفصل زانو شروع به ازبین رفتن می کنند و باعث ساییدگی و آسیب استخوان می شوند. بستگی به اینکه تخریب مفصل و درد بیمار در چه مرحله ای باشد درمان های متفاوتی برای استئو ارتریت زانو وجود دارد؛ از مراحل ابتدایی بیماری که توصیه به کاهش وزن و تقویت عضلات حمایت کننده مفصل تا مراحل انتهایی که مفصل کاملا از بین رفته و گاها حرکت و راه رفتن فرد کاملا مختل شده و تنها راه درمان تعویض کامل مفصل زانو است.

اوزون تراپی در تمام مراحل سیر بیماری، درمانی کاملا موثر به شمار می آید و طبق مطالعات انجام شده با دو مکانیسم می تواند به بیماران استئو آرتریت زانو کمک کند:

اول اینکه اوزون تراپی خواص ضد دردی و ضد التهابی دارد و به عنوان یک عامل کاملا شناخته شده و مؤثر درد بیماران را بهبود خواهد بخشید و تا حدود بسیار زیادی توانایی های از دست رفته به واسطه درد را به بیمار باز خواهد گرداند.

مکانیسم دوم و مهمتر اینکه گاز اوزون بر خلاف درمان های دیگر ضد درد که فقط خاصیت مسکن و التیام دهنده دارند، نه تنها این خاصیت را دارد بلکه از پیشرفت آرتروز و تخریب بیشتر غضروف و مفصل جلوگیری خواهد کرد. امروزه این اثرات کاملا شناخته و اثبات شده هستند. گاز اوزون این کار را به واسطه اکسیژناسیون بهتر غضروف و مفصل انجام داده از گسترش بیماری و تخریب بیشتر مفصل جلوگیری خواهد کرد.

لازم به ذکر است که اوزون تراپی زانو در مقایسه با روش های تعویض مفصل و جراحی برای پزشک و بیمار خطر بسیار کمتر دارند، اقتصادی ترند و طول درمان خیلی کوتاه تری دارند.

در مورد اینکه آیا فرد مورد مناسبی برای این روش درمانی می باشد یا خیر ابتدا باید معاینه و مشاوره توسط پزشک انجام گیرد. در صورت مناسب بودن فرد برای انجام اوزون درمانی تعداد جلسات و روند درمان برای شخص توضیح داده خواهد شد.

تعداد جلسات اوزون درمانی برای آرتروز زانو بین یک تا پنج جلسه خواهد بود و بسته به شدت بیماری و عوامل دیگری برای شما تعیین خواهد شد.

در مورد هزینه اوزون تراپی این نکته حائز اهمیت است که بسیار اقتصادی و مقرون به صرفه بوده و با توجه به هزینه های سنگینی که امروزه عمل های جراحی تعویض مفصل دارند و همچنین خطرات و مخاطره های عمل جراحی؛ هزینه اوزون تراپی بسیار قابل توجیه و اقتصادی می باشد.

تماس با آگهی دهنده ( دکتر آرش احمدی ) -- در مورد : ازن تراپی زانو

نام :

ایمیل یا تلفن:
متن:

آگهی های ویژه مرتبط : ازن تراپی زانو


آگهی های مرتبط رایگان ازن تراپی زانو



عضویت در خبرنامه

پیام مدیر
با سلام و درود
وب سایت تهران تجارت با گرافیک جدید و امکانات بیشتر جهت سرویس دهی بهتر به شما عزیزان راه اندازی شد
تهران تجارت
ارتباط با ما
  • شیراز، خیابان همت شمالی (معلم به سمت قصرالدشت)، بین کوچه 10 و 12،ساختمان راستین , واحد 1
  • 09171151497 ساعات اداری 13-8