.: به نام خدا به سایت تهران تجارت خوش امدید :. .: جهت بهتر دیده شدن از آگهی های ویژه استفاده کنید :.

شرکت ماموت پانل دلیجان

کاوشگران صنعت پارس آرین
عنوان : شرکت ماموت پانل دلیجان
نام آگهی دهنده : جواد حسنی
نام دسته : آهن آلات
استان : مركزي
شهر : دلیجان
آدرس : دلیجان شهرک صنعتی کیلومتر 5 جاده اصفهان خیابان پردیسان شرکت ماموت پانل دلیجان
تلفن : 09128663820
وب سایت : http://www.mammutpanels.ir
پست الکترونیک : 09128663820h@gmail.com
قیمت : 0
آخرین بروز رسانی: 1398/02/24-11:46:01:489
آمار بازدید : 214

هاي صنعتي، سالنهاي نگهداري مرغ با ساندويچ, از نظر ظاهري نيز ورق گالوانيزه به سه نوع ورق گالوانيزه بدون گل، ورق گالوانيزه گل ريز و ورق گالوانيزه گل درشت تقسيم بندي مي شود, از ورق پيش رنگ شده خارجي با عايق هاي پلي يورتان که کاربردهاي مختلف در عايق بندي و بلوک هاي سقفي را دارد و با اتکا به چندين دهه پيشينه درخشان در زمينه ساخت سازه هاي فلزي پيش ساخته و انواع پوشش فلزي و س, از يکطرف, استخدام کارخانه ماموت, استعلام قيمت ساندويچ پانل, اطاعات تماس شرکت ماموت, الي, انواع ديوار پيش ساخته عبارتست از, انواع ساندويچ پانل, انواع ساندويچ پانل ديواري, انواع ساندويچ پانل ديواري سوله ، انواع ساندويچ پانل سقفي سوله ،انواع ورق الوزينگ ، گالوانيزه ، آلومينيوم ديواري و سقفي, انواع ساندويچ پانل سقفي, انواع ساندويچ پنل, انواع عايق ساندويچ پانل, انواع فلاشينگ, انواع فلاشينگ توليدي مجتمع صنعتي ماموت, انواع پانل ديواري, انواع پانل ها, انواع پوشش ديوار, انواع پوشش سقف, انواع پوشش سقف شيب دار, انواع پوشش سقفي, انواع پوشش سوله, انوع پانل ماموت, انوع پوشش سقف, ايق مي بايست بسيار نرم و سبک و داراي خواص فيزيکي خاص با


شرکت ماموت پانل دلیجان تولید کننده انواع ساندویچ پانل دیواری وسقفی پلی یورتان تزریقی

ساندویچ پانل یا همان ساندویچ پنل که بعضا نیز به این نام گفته می شود!!! را می توان اینگونه تعریف کرد که ساختاری سبک و مرکب دارد که از دو طرف به دو لایه محدود شده است و در وسط آن یک لایه عایق قرار دارد (همانند یک ساندویچ خوردنی که نان آن مواد غذایی را احاطه کرده است) این ماده عایق می بایست بسیار نرم و سبک و دارای خواص فیزیکی خاص باشد. ساندویچ پانل ها به دو گروه دیواری و سقفی تقسیم می شوند. و از طرفی خود ساندویچ پانل های سقفی و دیواری از موادی مانند پلی یورتان (بعضا پلی اورتان نیز نوشته می شود که اصطلاح علمی و صحیح آن همین ساندویچ پانل پلی اورتان است)، پلی استایرن، پشم سنگ و پشم شیشه تولید می شوندو….

ساندویچ پانل یا همان ساندویچ پنل که بعضا نیز به این نام گفته می شود!!! را می توان اینگونه تعریف کرد که ساختاری سبک و مرکب دارد که از دو طرف به دو لایه محدود شده است و در وسط آن یک لایه عایق قرار دارد (همانند یک ساندویچ خوردنی که نان آن مواد غذایی را احاطه کرده است) این ماده عایق می بایست بسیار نرم و سبک و دارای خواص فیزیکی خاص باشد. ساندویچ پانل ها به دو گروه دیواری و سقفی تقسیم می شوند. و از طرفی خود ساندویچ پانل های سقفی و دیواری از موادی مانند پلی یورتان (بعضا پلی اورتان نیز نوشته می شود که اصطلاح علمی و صحیح آن همین ساندویچ پانل پلی اورتان است)، پلی استایرن، پشم سنگ و پشم شیشه تولید می شوند و در پوشش انها از ورق آلومینیم ساده و طرح دار رنگی، ورق آلوزینک ساده و طرح دار رنگی، ورق های گالوانیزه رنگی و … استفاده می شود.

کاربردهای ساندویچ پانل:

ساندویچ پانل ها کاربردهای گوناگونی در صنایع مختلف دارد برخی از این کاربردها عبارتند از: ساخت کانکس، کانتینر، کانکس های یخچال دار ثابت و متحرک، سازه و خانه پیش ساخته، کمپ ها اسکان موقت، سوله، سازه فلزی، سازه فضایی، انبار و بار انداز، مجتمع های ورزشی، کارخانه صنعتی و تولیدی، سردخانه های صنعتی و نیمه صنعتی،ساختمان های اداری و تجاری و کلیه سازه ها و ساختمان ها با کاربردهای گوناگون میباشد.

از مزایا و ویژگی های استفاده از ساندویچ پانل می توان به مواردی چون:

۱- قابلیت کاهش انتقال حرارت

۲- قابلیت کاهش انتقال صوت

۳- قابلیت کاهش انتقال رطوبت

۴- قابلیت اشتعال بسیار پایین

۵- قابلیت استفاده مجدد در پروژه های دیگر

و مزایای بسیار دیگر …

تماس با آگهی دهنده ( جواد حسنی ) -- در مورد : شرکت ماموت پانل دلیجان

نام :

ایمیل یا تلفن:
متن:

آگهی های ویژه مرتبط : شرکت ماموت پانل دلیجان


آگهی های مرتبط رایگان شرکت ماموت پانل دلیجان



عضویت در خبرنامه

پیام مدیر
با سلام و درود
وب سایت تهران تجارت با گرافیک جدید و امکانات بیشتر جهت سرویس دهی بهتر به شما عزیزان راه اندازی شد
تهران تجارت
ارتباط با ما
  • شیراز، خیابان همت شمالی (معلم به سمت قصرالدشت)، بین کوچه 10 و 12،ساختمان راستین , واحد 1
  • 09171151497 ساعات اداری 13-8