.: به نام خدا به سایت تهران تجارت خوش امدید :. .: جهت بهتر دیده شدن از آگهی های ویژه استفاده کنید :.

اتوبار و باربری منصف

کاوشگران صنعت پارس آرین
عنوان : اتوبار و باربری منصف
نام آگهی دهنده : پاریس تبلیغ
نام دسته : حمل و نقل
استان : تهران
شهر : تهران
آدرس : تهران
تلفن : ۰۹۱۲۸۳۵۰۵۱۳
وب سایت : http://www.otobaremonsef.ir
پست الکترونیک : info@otobaremonsef.ir
قیمت :
آخرین بروز رسانی: 1396/12/05-09:22:27:718
آمار بازدید : 53

باربری،باربری تهران،باربری منصف،اتوبار،اتوبار تهران،اتوبارمنصف ،باربری و اتوبارمنصف،حمل و نقل،حمل و نقل تهران،حمل و نقل منصف،حمل تهران،منصف،حمل و باربری،حمل اتوبار منصف


شرکت باربری و اتوبار منصف بار تهران از حدود ۲۰ سال پیش فعالیت های خود را در زمینه حمل و نقل اثاثیه منزل، شرکــت ها و ادارات و ارگان ها آغاز کـــرد.ما هم اکنون دارای یکی از بزرگترین ناوگان های حمل و نقل و باربری در تهران هستیم و در سال جاری بسیاری از خدمات مورد بازنگری قرار گرفتند و ماشین های فرسوده با ماشین های صفر جایگزین شدند. دارای مجوز رسمی و معتبر هستیم. در حــال حاضر تمام مناطق غرب و شمال تهران تحت پوشش ما میباشند و در این مناطق خدمات ارائه می کنیم. بجز اثاثیه منزل حمل بار و کالا های تجاری، صــنـعـتی، شیمیایی،مواد خوراکی و … نیز جزو خدمات ما میباشد.
اتومبیل ها و خدمات بسته بندی شرکت باربری و اتوبار منصف بار:
شرکت باربری و اتوبار منصف بار دارای انواع مختلف اتومبلیل های سبک و سنگین است که این امکان را برای شما فراهم می کند که طبق بار و محموله خود ماشین مورد نظر خود را سفارش دهید. اگر بار شما کم باشد وانت های کوچک ما در خدمت شما هستند. با اتوبار منصف با خیال راحت وسایل خود را جابجا کنید و نگران هزینه های بالای حمل و نقل نباشید زیرا هزینه های اتوبار ما مطابق نرخ اتحادیه محاسبه می شود.
باربری ما با شعبات فعال در مناطق مختلف تهران و با تجربه طولانی در باربری و حمل لوازم و با ارائه خدمات متنوع و حرفه ای, به صورت بهینه, سریع و با دقت بالا انواع وسایل و اسباب و اثاثیه را بصورت شبانه روزی جا به جا و همراه با کارشناسان و مشاوره رایگان در خدمت شما همشهریان عزیز خواهد بود.
در امر بسته بندی ابتدا متناسب با ابعاد وسایل جعبه ای در نظر گرفته می شود و به منظور حفظ وسایل شکستنی در جعبه ها از ضربه گیرهای مخصوص (حباب دار) استفاده می شود.
شرکت باربری و اتوبار منصف بار تمامی وسایل شما را قبل از بارگیری به صورت حرفه ای و با تجهیزات مخصوص بسته بندی کرده تا دغدغه شما برای جابجایی وسایل را کم کند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت : http://www.otobaremonsef.ir مراجعه نمایید.
خطوط ۲۴ ساعته : ۴۴۸۴۶۰۵۷ – ۴۴۶۷۳۵۹۸ – ۸۸۴۸۶۴۳۵ – ۸۸۲۴۶۱۰۹ – ۲۲۸۹۴۱۷۸ – ۴۴۶۱۲۴۱۰ – ۴۴۳۱۳۲۵۶ – ۴۴۵۸۲۳۸۹ – ۴۴۶۷۳۶۲۵– ۴۴۳۱۳۸۹۵ – ۴۴۶۱۲۴۱۰ – ۸۸۲۴۶۱۰۹
همراه : ۰۹۱۲۸۳۵۰۵۱۳
ایمیل : info@otobaremonsef.ir

تماس با آگهی دهنده ( پاریس تبلیغ ) -- در مورد : اتوبار و باربری منصف

نام :

ایمیل یا تلفن:
متن:

آگهی های ویژه مرتبط : اتوبار و باربری منصف


آگهی های مرتبط رایگان اتوبار و باربری منصف



عضویت در خبرنامه

پیام مدیر
با سلام و درود
وب سایت تهران تجارت با گرافیک جدید و امکانات بیشتر جهت سرویس دهی بهتر به شما عزیزان راه اندازی شد
تهران تجارت
ارتباط با ما
  • شیراز، خیابان همت شمالی (معلم به سمت قصرالدشت)، بین کوچه 10 و 12،ساختمان راستین , واحد 1
  • 09171151497 ساعات اداری 13-8