.: به نام خدا به سایت تهران تجارت خوش امدید :. .: جهت بهتر دیده شدن از آگهی های ویژه استفاده کنید :.

قالب شیرینی پنجره ای 4 عددی (فروشگاه جهان خرید)

کاوشگران صنعت پارس آرین
عنوان : قالب شیرینی پنجره ای 4 عددی (فروشگاه جهان خرید)
نام آگهی دهنده : مرتضی جهانیان
نام دسته : ظروف
استان : تهران
شهر : تهران
آدرس :
تلفن : 09352297035
وب سایت : http://jahankharid.ir
پست الکترونیک : example@yahoo.com
قیمت : 12500
آخرین بروز رسانی: 1396/11/08-10:10:29:653
آمار بازدید : 90

قالب شیرینی پنجره ای,شیرینی پنجره ای,شیرینی پزی,بسته قالب شیرینی,پخت شیرینی پنجره ای,نان پنجره ای,شابلون شیرینی پزی,کیک پزی


درست کردن شیرینی پنجره ای یکی از لذت بخش ترین کارهای خانم هاست. شیرینی پنجره ای شیرینی محبوبی است که در ایام عید و جشن ها معمولا پخته می شود. هر چند درست کردن شیرینی پنجره ای بدون قالب هم امکان پذیر است اما هیچ وقت شکل قشنگی پیدا نمی کند و بدشکل می شود. این محصول قالب شیرینی پنجره ای است که به شما معرفی می شود. قالب شیرینی نان پنجره ای شامل 4 عدد قالب در شکل های مختلف است.
به همراه این محصول یک مجموعه تصویری آموزش شیرینی پزی به زبان فارسی به عنوان هدیه برای شما ارسال می شود.این قالب های شیرینی پنجره ای شامل 4 عدد قالب نان پنجره ای در طرح های مختلف می باشد. جنس این قالب شیرینی پنجره ای از نوع چدن درجه یک و مقاوم سازی شده است. شما می توانید با این قالب ها شیرینی پنجره ای در طرح های مختلف درست کنید.هر بسته قالب شیرینی نان پنجره ای شامل یک عدد دسته با روکش پلاستیکی است که این دسته به قالب های شیرینی پنجره ای پیچ می شود. با این دسته شما به راحتی می توانید درست کردن شیرینی را انجام بدهید بدون اینکه دستتان بسوزد.در نمونه های مختلف قالب شیرینی نان پنجره ای دیده می شود که وزن زیادی دارند و دست خسته می شود. اما با توجه به وزن کم (30 گرم!) هر کدام از این قالب های شیرینی پنجره ای شما به راحتی می توانید پخت شیرینی را بدون خستگی انجام دهید.شما با خرید قالب شیرینی پنجره ای می توانید به راحتی در منزل برای ایام عید یا روزهای مختلف برای خودتان شیرینی پنجره ای خوشمزه و سالم درست کنید.
روش خرید:به سايت ما www.jahankharid.ir مراجعه كرده و روی دکمه خرید پستی کلیک کرده سپس فرم ثبت مشخصات را پر کنید. محصول را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید و سپس مبلغ آنرا به مامور پست بپردازید.يا جهت ثبت سفارش با تلفن 09352297035 تماس حاصل فرماييد.
telegram.me/jahankharid

تماس با آگهی دهنده ( مرتضی جهانیان ) -- در مورد : قالب شیرینی پنجره ای 4 عددی (فروشگاه جهان خرید)

نام :

ایمیل یا تلفن:
متن:

آگهی های ویژه مرتبط : قالب شیرینی پنجره ای 4 عددی (فروشگاه جهان خرید)


آگهی های مرتبط رایگان قالب شیرینی پنجره ای 4 عددی (فروشگاه جهان خرید)



عضویت در خبرنامه

پیام مدیر
با سلام و درود
وب سایت تهران تجارت با گرافیک جدید و امکانات بیشتر جهت سرویس دهی بهتر به شما عزیزان راه اندازی شد
تهران تجارت
ارتباط با ما
  • شیراز، خیابان همت شمالی (معلم به سمت قصرالدشت)، بین کوچه 10 و 12،ساختمان راستین , واحد 1
  • 09171151497 ساعات اداری 13-8