.: به نام خدا به سایت تهران تجارت خوش امدید :. .: جهت بهتر دیده شدن از آگهی های ویژه استفاده کنید :.

چراغ خواب ودورکننده پشه ومگس تیراژه (فروشگاه جهان خرید)

کاوشگران صنعت پارس آرین
عنوان : چراغ خواب ودورکننده پشه ومگس تیراژه (فروشگاه جهان خرید)
نام آگهی دهنده : مرتضی جهانیان
نام دسته : لوازم اتاق خواب
استان : تهران
شهر : تهران
آدرس :
تلفن : 09352297035
وب سایت : http://jahankharid.ir
پست الکترونیک : example@yahoo.com
قیمت : 29500
آخرین بروز رسانی: 1396/11/08-09:32:55:301
آمار بازدید : 58

دورکننده پشه ومگس تیراژه,چراغ خواب,دستگاه فراری دهنده حشرات,دفع کننده پشه ومگس,چراغ خواب تیراژه,دورکننده حشرات موذی,دستگاه دفع کننده اولتراسونیک حشرات,سوسک کش,دورکننده پشه ومگس تیراژه


دستگاهی که می خواهیم به شما معرفی کنیم چراغ خواب و فراری دهنده پشه و مگس تیراژه است. این چراغ خواب تیراژه علاوه بر اینکه یک چراغ خواب دو حالته با نور سفید و آبی است باعث فراری دادن مگس و پشه می شود. دور کننده حشرات تیراژه بهترین وسیله برای رهایی از شر حشرات مزاحم است.ما همیشه برای در امان ماندن از مزاحمت حشرات، پشه و مگس دنبال راهی هستیم. راه های مختلف را هم امتحان کرده ایم مانند اسپری های حشره کش، قرص های حشره کش و استفاده از سموم مختلف. هر کدام از این روشها تاثیر بسیار کمی داشته و اثرات مخربی که روی محیط زندگی ما می گذارند به مراتب زیاد و خطرناک است.توجه کنید که این دستگاه غیر قابل مقایسه با نمونه های چینی است و داشتن یک سال گارانتی و تضمین کیفیت از سوی شرکت تیراژه گواهی کارایی بالای آن می باشد.دستگاه دفع کننده حشرات تیراژه با ایجاد فرکانس های صوتی ( آلتراسونیک یا فراصوت ) که در محدوده شنوایی انسان و حیوانان خانگی (سگ، گربه، پرنده ها) نیستند باعث می شود که اعصاب حشرات موذی تحت تاثیر قرار بگیرد و آنها از محل زندگی ما دور شوند.مشخصات فنی چراغ خواب فراری دهنده حشرات تیراژه:دارای 12عددال ای دی-دارای کلید سه حالته برای خاموش کردن و تغییر رنگ نور چراغ خواب به آبی یا سفید-مناسب برای مکان هایی با ارتفاع سقف 4 متر-بدون ضرر برای انسان، حیوانات خانگی و یا دستگاه های الکترونیکی-شما کافی است که این دستگاه را به پریز برق متصل کنید و از آن به بعد تاثیر فراری دهندگی آن شروع به کار می کند. همچنین نیاز نیست که لامپ چراغ خواب آن روشن باشد همین که دستگاه به برق متصل باشد خاصیت دفع کننده حشرات آن عمل می کند.شما با خرید این محصول برای همیشه از دست مزاحمت های پشه و مگس در منزل یا محل کار راحت می شوید.همچنین علاوه بر آن یک چراغ خواب بسیار زیبا دارید که می توانید نور آن را به سفید یا آبی تغییر دهید که فقط ارزش همین چراغ خواب به اندازه مبلغی است که شما برای این دستگاه می پردازید.با توجه به کارایی دو منظوره دستگاه دافع حشرات تیراژه قیمتی که برای آن منظور شده واقعا به صرفه است.چراغ خواب دفع کننده حشرات تیراژه به مانند دیگر محصولات شرکت تیراژه دارای ضمانت یکساله می باشد. چنانچه هر گونه مشکلی برای دستگاه پیش بیاید بی هیچ قید و شرطی یک نمونه دیگر به شما تقدیم می شود.
روش خرید:به سايت ما www.jahankharid.ir مراجعه كرده و روی دکمه خرید پستی کلیک کرده سپس فرم ثبت مشخصات را پر کنید. محصول را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید و سپس مبلغ آنرا به مامور پست بپردازید.يا جهت ثبت سفارش با تلفن 09352297035 تماس حاصل فرماييد.
روش هدیه دادن این محصول:شمامیتوانیددرقسمت آخرفرم ثبت سفارش هزینه محصول رابصورت نقدی پرداخت نمایید ودرقسمت پیغام یک جمله برای کسی که دوستش داریدبنویسید تامااین محصول رابصورت کادوبرای ایشان ارسال نماییم.
telegram.me/jahankharid

تماس با آگهی دهنده ( مرتضی جهانیان ) -- در مورد : چراغ خواب ودورکننده پشه ومگس تیراژه (فروشگاه جهان خرید)

نام :

ایمیل یا تلفن:
متن:

آگهی های ویژه مرتبط : چراغ خواب ودورکننده پشه ومگس تیراژه (فروشگاه جهان خرید)


آگهی های مرتبط رایگان چراغ خواب ودورکننده پشه ومگس تیراژه (فروشگاه جهان خرید)



عضویت در خبرنامه

پیام مدیر
با سلام و درود
وب سایت تهران تجارت با گرافیک جدید و امکانات بیشتر جهت سرویس دهی بهتر به شما عزیزان راه اندازی شد
تهران تجارت
ارتباط با ما
  • شیراز، خیابان همت شمالی (معلم به سمت قصرالدشت)، بین کوچه 10 و 12،ساختمان راستین , واحد 1
  • 09171151497 ساعات اداری 13-8