.: به نام خدا به سایت تهران تجارت خوش امدید :. .: جهت بهتر دیده شدن از آگهی های ویژه استفاده کنید :.

طراحی سایت

کاوشگران صنعت پارس آرین
عنوان : طراحی سایت
نام آگهی دهنده : گروه وب سایت وان گروه وب سایت وان
نام دسته : CD
استان : آذربايجان شرقي
شهر : تهران
آدرس : http://www.website1.ir
تلفن : 02188851077
وب سایت : website1.ir
پست الکترونیک : example@yahoo.com
قیمت :
آخرین بروز رسانی: 1401/04/05-09:24:24:457
آمار بازدید : 171

راه اندازی وب سایت طراحی وب سایت بهینه سازی وب سیات سئو وب سایت پشتیبانی وب سایت خدمات وب سایت طراحی نرم افزار برنامه نویسی نرم افزار طراحی و برنامه نویسی اپلیکیشن طراحی سایت سئو سایت طراحی وب سایت ارزان طراحی وب سایت شرکتی طراحی وب سایت شخصی طراحی وب سایت حرفه ای طراحی وب سایت ریسپانسیو طراحی وب سایت واکنش گرا طراحی وب سایت پیشرفته بازاریابی اینترنتی تبلیغات اینترنتی خدمات هاست خدمات دامین مشاوره وب سایت پیاده سازی وب سایت برنامه ریزی وب سایت آموزش تخصصی وب سایت مقالات تخصصی وب سایت وب سایت وان طراحی وب سایت تجاری طراحی وب سایت فروشگاهی طراحی وب سایت دانشگاهی طراحی وب سایت دولتی طراحی وب سایت خصوصی طراحی وب سایت خاص طراحی وب سایت صنفیخدمات هاستWebsite1 Web Design SEO SITE


هدف از طراحی سایت
بسته به اینکه چه نوع هدفی در سر می پرورانید تا سایت خود را راه اندازی کنید، مسیری که طی می کنید ممکن است اندکی متفاوت باشد. اما در نهایت شما باید یک روش کلی را در پیش بگیرید که این مقاله در خدمت شماست تا این روش را به شما بیاموزد. به طور کلی من اهداف راه اندازی یک سایت را موارد زیر ذکر کردم:
طراحی سایت به عنوان یک سرگرمی

افراد زیادی هستند که کار طراحی و ساخت سایت را فقط برای لذتی که در این کار دارد انجام میی دهند. البته این افراد هم بالاخره به موقعیتی می رسند که می توانند از کاری که انجام می دهند حتی امور زندگی شان را بگذرانند. اگر شما هم جزء این دسته از افراد هستید، طبیعتا کار شما ساده تر است. چون الان کم کم با مباحث مختلف آشنا شده که هیچ فشاری روی شما نیست که خواسته باشید یک شبه حجم عظیمی از اطلاعات را وارد مخ تان کنید. البته این را هم بگویم که راه اندازی یک سایت برای سرگرمی به این معنا نیست که شما نیازی به داشتن هیچ دانشی ندارید.
طراحی سایت شخصی

این هدف از طراحی سایت هم می تواند جزء دسته اول قرار بگیرد. اما برخی از افراد می خواهند یک سایت شخصی برای خود داشته باشند که جدای از مباحث سرگرمی کار است. انتظار این دسته از افراد از داشتن یک سایت، چیزی پیشرفته تر از یک وبلاگ است. یک وبلاگ دارای محدودیت های بسیاری است و دست صاحبان آنرا نمی تواند باز بگذارد تا هر کاری که دلش خواست انجام دهد. اما یک سایت تمامی اجزائش قابل کنترل است. شما با یک سایت هر طور که بخواهید می توانید رفتار کنید. مثلا وبلاگ ها معمولا دارای تبلیغات اجباری هستند. این در حالی است که با راه اندازی یک سایت شخصی در برابر وبلاگ، نه تنها از تبلیغات اجباری خبری نیست، بلکه خود شما می توانید به روش های مختلف که یکی از آنها گذاشتن تبلیغ است، از سایت خود کسب درامد کنید. عملی کردن ایده های کارآفرینانه هم یکی دیگر از مواردی است که شما را می تواند به سمت طراحی سایت بکشاند. سایتی که من آن را در زمره طراحی سایت شخصی در نظر گرفتم. اما بعد ها می تواند به یک کسب و کار سود ده تبدیل شود.
طراحی سایت به عنوان یک شغل

برخی از افراد هم هستند چنان به کار طراحی سایت و ساخت پایگاه های اینترنتی علاقه دارند که این کار را به عنوان یک شغل برای خود انتخاب کرده اند. این شغل دارای مزایای خاص خود است. اینکه شما خود رئیس خود باشید و هر کجا که خواسته باشید کار خود را شروع کنید، می تواند مزیت های خوبی به شمار آید. اما برای رسیدن به این نقطه حتما باید از سطح اطلاعات قوی ای برخوردار باشید که به شما خواهم گفت به چه چیز های نیاز دارید. به هر حال اینکه هدف شما از طراحی سایت چه باشد، دیگر مراحل این مقاله به صورت جامع برای هر گروه کار خواهد کرد. اول پیش نیاز های کار را فراهم کنید و پس از آن وقت را غنیمت شمرده و هر چه سریعتر شروع کنید. طراحی سایت، ساخت سایت، راه اندازی سایت، طراحی وب سایت، راه اندازی وب سایت، سئو وب سایت، بهینه سازی وب سایت، سئو سایت
احتیاجات طراحی سایت
به مانند هر کار دیگری برای طراحی سایت شما نیاز به ابزارهایی دارید. این ابزار ها همان پیش نیاز هایی هستند که در این بخش به صورت فهرستی با انها اشاره خواهیم کرد.
علاقه برای انجام کار

اگر این مورد را نداشته باشید، بهتر است که کار را شروع نکنید! این یک هشدار جدی است. چون فقط وقت تان را تلف خواهید کرد. اما اگر به کار طراحی سایت مثل هر کار دیگری علاقه وافر داشته باشید، هیچ مشکلی نمی تواند جلوی شما را بگیرد و دلسردتان کند. طراحی سایت مثل هر کار دیگری می تواند دارای مشکلاتی باشد. از مشکلات عادی گرفته که ممکن است برای هر کسی پیش آید، تا مشکلات خاص. البته این را هم بگویم که به میزانی از افزایش سطح اطلاعاتی شما، مشکلات کاری شما کاهش خواهد یافت. یک مثال بزنم، فردی را فرض کنید با ابتدایی ترین مسائل وب مثل پیوند و لینک آشنا نیست. این فرد اگر خواسته باشد حتی درون وبلاگش هم یک متن را به صورت پیوند شده به صفحه ایدیگر دراورد، با مشکلاتی مواجه خواهد شد و فکر می کند که یک جای کار از وبلاگ ایراد دارد و نمی داند که مشکل از خود اوست که با مفهوم پیوند و طریقه ی درج آن آشنا نیست. پس به جد به شما توصیه می کنم مشغول هر کاری هستید، در روز اندک زمانی را صرف مطالعه و کسب تجربه از دیگران کنید.
زمان

اگر زمان کافی برای یادگیری طراحی سایت را دارید، همین الان شروع کنید. زمان شاخصه ی بسیار مهم هر کاری است که برای شروع آن باید داشته باشید. در غیر این صورت احتمال اینکه اواسط کار، مراحل کار را رها کنید بسیار زیاد است. البته این می تواند نا خواسته باشد. وقتی حرف از زمان میزنم به این معنا نیست که باید 24 ساعته کار کنید، بلکه اگر در روز مدت چند ساعت را هم برای کار و یادگیری هم اختصاص بدهید، باز هم خوب است. البته با راهنمایی های موجود در این مقاله، میانبر هایی را خواهید یافت که در حالت عادی شاید نیاز باشد چندین ماه بگذارید تا آنها را بیاموزید.

تماس با آگهی دهنده ( گروه وب سایت وان گروه وب سایت وان ) -- در مورد : طراحی سایت

نام :

ایمیل یا تلفن:
متن:



عضویت در خبرنامه

پیام مدیر
با سلام و درود
وب سایت تهران تجارت با گرافیک جدید و امکانات بیشتر جهت سرویس دهی بهتر به شما عزیزان راه اندازی شد
تهران تجارت
ارتباط با ما
  • شیراز، خیابان همت شمالی (معلم به سمت قصرالدشت)، بین کوچه 10 و 12،ساختمان راستین , واحد 1
  • 09171151497 ساعات اداری 13-8